Underground Meeting 3 (17 mei)

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
R_Dawn
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 73
Lid geworden op: 16 apr 2007, 12:10

Underground Meeting 3 (17 mei)

Bericht door R_Dawn »

Afbeelding

zoals op de flyer al vermeld staat zal deze meeting Zondag 17 Mei plaatsvinden op het mooie vlakke grasveld van camping de kolderweide te Emmer-compascuum.
het eerste verschil met voorgaande jaren is dat het veld dit jaar groter zal zijn. waarom? simpel. onze meeting wordt dit jaar veel groter en beter aangepakt en de opkomst wordt ook hoger verwacht.

wat is er allemaal te doen:

- uiteraard het bewonderen van héél veel mooie show auto's van binnen en buiten de regio. clubs of individueel.. alles is welkom!!
- vele contest (met prijzen) waar je met je auto aan kunt deelnemen
- diverse wedstrijden waar je als persoon aan kunt deelnemen. win leuke, toepasselijke prijzen
- stands
- ster in je voorruit? laat hem tijdens onze meeting GRATIS* reparen
- deukje(s) in je auto? laat ze tijdens onze meeting restylen
- een off road demonstratie met TOYOTA's FJ Cruisers, dakar style.
- Airbrushing
- ontmoet bedrijven die je kunnen helpen met het verder tunen of stylen van jouw ride
- eet & drink kraampjes
- voor de kleintjes: een springkussen en een clown, uitgerust met leuke ballonnen
- poets workshops zodat je ride nog meer schitterd op onze en toekomstige meetings
- lekkere muziek over het hele terrein
- geen lange wandelingen meer naar de ingang voor een bezoek naar het toillet. sanitaire voorzieningen bevinden zich nu op het veld zelf
- OVB wat een plaatje! laat een professionele foto van jou ride maken, compleet met mooie achtergrond
- laat je eigen stickker(s) maken

EN MEER !!
Afbeelding
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

lijkt me een leuke meeting gaan er al mensen van onze club heen
Ziggo

Bericht door Ziggo »

gaan er een paar vanuit limburg naar deze meeting?

gr kris
Plaats reactie