te koop mr2 aw11 85000 gelopen

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
nielsfeenstra
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 mar 2008, 16:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

te koop mr2 aw11 85000 gelopen

Bericht door nielsfeenstra »

te koop nette mr2 aw11 AfbeeldingAfbeelding

bouwjaar 1986

van een liefhebber voor een liefhebber

nette auto 85000 km gelopen nu absoluut niet rot net mee bezig geweest weer keihard vind hier geen 2de van

heeft k&n filter 15 inch ligtmetalen velgen versterker met 4x 250 wat speakers instelbare koni's met verlagings veren rondom

compleete onderhouds history aanwezig 3de eigenaar

nieuwe apk december 2009

vraag prijs 3000 euro


Om welk type MR2 gaat het bij deze verkoop?: AW11 (1.6)

Indien van toepassing, wat is het bouwjaar?: 1986

Wat is de prijs van het aangebodene?: 3000

Hoe is de staat van het aangebodene?: zeer goed

Indien van toepassing, wat is de km-stand van de MR2?: 85000
mr2 aw11 2.0 16v
:driving:
JXR

Bericht door JXR »

Bij deze een bod van 2000 euro.

Hoe zitten die speakers d'r in, allemaal nieuwe gaten voor geboord? Schiet niet uit z'n versnellingen? Nog ergens roest? Interieur netjes?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Het lijkt me niet verstandig om zomaar ongezien een bod op een 20 jaar oude auto uit te brengen.

Maar ok, dat is jouw keuze.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Als hij hem nu weg doet heeft hij hem niet lang gehad volgens mijn
JXR

Bericht door JXR »

Green Goblin schreef:Het lijkt me niet verstandig om zomaar ongezien een bod op een 20 jaar oude auto uit te brengen.

Maar ok, dat is jouw keuze.
Tja, een bod doen aan de hand van de verwachte staat van de auto is prima. De verkoper laat weten of 't bod voldoet, zo ja, dan ga je kijken of de auto voldoet aan de verwachtingen en mocht 't wat zijn dan blijf je bij je bod en anders ga je kijken of je nog geïnteresseerd bent voor eventueel wat minder geld. 't Is allemaal echt niet schokkend ;-)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ok, maar dat voorbehoud van de verwachte staat lees ik nergens.

Eigenlijk bedoel je dus: Ik wil de auto eventueel kopen, maar ik wil niet meer dan 2000 euro uitgeven.

Ik denk dat veel mensen je verkeerd zullen begrijpen, en het standpunt hebben dat als je een bod uitbrengt, dat je dan een soort afspraak maakt, als de verkoper het accepteert. Met dus kans op scheve gezichtn.

Maar dat doet verder niet zo veel ter zake, verder met de verkoop van de auto.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
JXR

Bericht door JXR »

Ik denk dat je in de war bent met E-bay, daar is bieden bindend. Waarschijnlijk is jouw ervaring dat als mensen jou een bod doen dat ze de volgende dag met dat geld voor de deur staan :lach:

Anyway, ja, ik wil 2000 euro voor de de auto geven ja. Ik kan wel zeggen dat ik langs wil komen om de auto te zien, maar ja, dan sta ik daar: helemaal afgereisd, spaarpotje opengebroken, helemaal content met de auto en komt de verkoper met de melding dat ie toch echt 3000 euro voor de auto wil hebben. Daar heeft ook niemand wat aan als ik dat er niet voor wil geven, maar misschien zie je dat anders?

Ik wacht de reactie van Niels even af, ik hoop dat hij me begrijpt en anders hebben we nu een paar mooie posts waar ik haarfijn uitleg hoe mijn bod bedoelt is :dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

JXR schreef:Waarschijnlijk is jouw ervaring dat als mensen jou een bod doen dat ze de volgende dag met dat geld voor de deur staan :lach:
Dat is ietwat overdreven, maar als iemand mij 2000 euro biedt, zou ik verwachten dat de auto in principe verkocht is, mits ik de auto goed beschreven heb. En ik denk vele anderen met mij.

Maar er kan nu zeker geen verwarring meer ontstaan over jouw bod...;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
nielsfeenstra
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 82
Lid geworden op: 08 mar 2008, 16:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

reactie

Bericht door nielsfeenstra »

JXR schreef:Bij deze een bod van 2000 euro.

Hoe zitten die speakers d'r in, allemaal nieuwe gaten voor geboord? Schiet niet uit z'n versnellingen? Nog ergens roest? Interieur netjes?

2 speakers zitten in de deuren en de andere 2 in het dashboard orgineele plek

geen uit schieten de versnelling

heel klein roest plekje op linker koplamp kapje klein puntje van steenslag

interieur zeer netjes

die 2000 is me egt te weinig hij rijd prima en is mij snel genoeg

de reden van de verkoop is dat ik eigenlijks een ae86 zou willen hebben en me vriendin deze auto afgrijzelijk vind (ae86 trouwens ook)
mr2 aw11 2.0 16v
:driving:
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Als je hier op schrift een bod doet van 2000 euro dan is dat bindend, anders is het geen bod.

Heb ooit eens, in de drank, een bod gedaan op een Jeep Grand Cherokee. Zo vanaf het terras. Dat was bindend! De verkoper vond het niet nodig, maar ik had het bod gedaan, dus stond ik ervoor. Punt... sorry dat ik het zeg, maar anders ben je geen knip voor de neus waard...

Mocht je hier een bod doen op dit forum en je komt het niet na, dan mag je van mij een permaban krijgen... zo denk ik er tenminste over...
JXR

Bericht door JXR »

Ontroerend verhaal, echt waar!

Als ik een advertentie zie en 't verhaal lees en de foto's bekijk, dan doe ik aan de hand daarvan een bod. Als ik dan bij de auto kom en d'r staat niet vermeld dat de auto uit elkaar valt, dat de auto schade heeft, dat de auto verkloot is en weet ik veel wat voor rommel nog meer er mis is dan loop ik net zo hard weer weg, dat is toch niet zo gek? Wie is er dan in gebreke, degene die de boel oplicht door zooi weg te laten of degene die een bod doet adhv wat hij krijgt voorgeschoteld?

Anyway, m'n bod is te laag bevonden, in ieder geval bedankt voor je reactie Niels, als je je bedenkt hoor ik 't wel en stuur me anders even een inbox wat je uiterste prijs is.
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Heb je nog een beter foto van de neus / voorklep ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

Dat wat melle zegt klopt!
plus, ik denk dat het handig is als je via PM onderhandeld, dat voorkomt dat je dergelijke discussies krijgt....
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Bassie

Bericht door Bassie »

Hee Niels als ze nou niet genoeg willen geven dan lassen we er gewoon ffies een kooi in toch ;D
franksmits

Bericht door franksmits »

topic-rape.

Succes met de verkoop!
Madwoody

Bericht door Madwoody »

nielsfeenstra schreef: de reden van de verkoop is dat ik eigenlijks een ae86 zou willen hebben en me vriendin deze auto afgrijzelijk vind (ae86 trouwens ook)
Je kunt ook je vriendin inruilen ;D
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Als ik het mooi vindt dan heeft mijn vrouw toch pech. Dan rijdt ze er maar niet in. Zo lang het niet om een gezins auto gaat.
Ren0W

Bericht door Ren0W »

bond schreef:Als ik het mooi vindt dan heeft mijn vrouw toch pech. Dan rijdt ze er maar niet in. Zo lang het niet om een gezins auto gaat.
+1 ;D
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Ren0W schreef:+1 ;D
+2;D, gewoon de vriendin eruit gooien;D:mini:
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Daar sluit ik me ook bij aan ;)

Stelletje zeikwijven die gaan lopen klagen dat een auto lelijk is...Dan ga je toch lekker fietsen ofzo...
Gesloten