Dark lady.

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

franksmits

Bericht door franksmits »

TRD2000 schreef:Het is goedkoper en zeker sneller dan jouw spuiter:lach:
Groeten
TRD2000 (wim)


Wat je zegt. Dat gaat echt een rechtzaak worden. Vandaag contact met rechtsbijstand gehad..
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Knap gedaan met die folie!
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

ja idd!!! op de foo's ziet het er super uit!!
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Demo

Bericht door Demo »

Ik ken dit, en het is niet Origineel Brits, het is echt groot uitgevoerd in Duitsland. Al die taxi's daar, die geel/gouden dingen.. allemaal stickerfolie.

Maar het is nu populairder in Engeland waar ze dit ook al erg lang doen en waar het veel groter is dan hier, sinds enkele jaren begint dit steeds meer marktaandeel te veroveren aangezien eht makkelijker is dan spuiten, goedkoper is dan spuiten , sneller aan te brengen dan spuiten, en het grootste voordeel, het is er ook weer zo af te halen, dus voor verkoop van het voertuig ideaal.

Carwrapping is dit, en ik vind het echt totaal geen alternatief voor spuiten omdat vooral na een tijdje de krassen in de folie zich manifesteren en de glans altijd verweert. Ook is het zo dat je het gewoon ziet.

Ik heb alles gewrapped, van hele bussen, vrachtauto's, tot smarts en BMW X5's. Leuk werk, op ons werk ( mijn stage ) deden ze did met een team van 2 a 3 man in enkele uren.

Wil je je hele auto in tijgerprint, maken ze de folie wel, kost je 1000 euro ofzo.

Het kan zo zijn dat dit een hele hele nieuwe goede folie is, ik ken hem namelijk niet, maar het lijkt me niet aannemelijk dat het nu in zo'n vergevorderd stadium ontwikkeld is dat het kan competeren met echte autolak.
franksmits

Bericht door franksmits »

Wel de ideaale manier om eens te wisselen van kleur/print!
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Wel een apart iets zo een hele auto 'infolieen' ;) Wel makkelijk tegen steenslag op zich, maarja net als Demo al zegt, dat ga je op een gegeven moment toch erg zien..
En valt me trouwens nog mee dat dit sneller gaat dan spuiten.. Lijkt me toch een helse klus om al die dubbel gekromde vlakken van een auto carosserie helemaal te bestikkeren zonder bubbels en golven?
Mr.3S

Bericht door Mr.3S »

Demo, nee, eer is wel een andere folie die is geproduceerd in Duitsland, naam kan ik niet meer maar die is niet goed.
KPMF woord in England geproduceerd en die is wel beter.

ik heb dus te kort van folie, dus het is niet perfect gedaan, moet achter bumper op nieuw doen en nog iets werk met voor bumpers..
bumpers zijn ook niet gemakkelijk..
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

erg knap gedaan met dat folie :dux-blij_thumb-up:
Demo

Bericht door Demo »

ik ben wel benieuwd :)

Heb veel met folie gedaan, en ook die uit Engeland hoor, zit erg veel kwaliteitsverschil in.

:)
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

wat demo zegt met krasjes en verweren klopt denk k wel.

Somige wagens van de brandweer en Ambulance worden ook al gefoliet, ziet er wel netjes uit (zeker later voor de verkoop)
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Mr.3S

Bericht door Mr.3S »

auto woord hersteld voor verkoop... :(
Gebruikersavatar
corollaWRC
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 233
Lid geworden op: 20 dec 2007, 18:50
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door corollaWRC »

Ik ken iemand die regelmatig wagens plakt. Word veel gebruikt in de reclame wereld en wanneer de Leasing van de wagen er af is halen, ze de folie eraf en de lak is nog in nieuwstaat.;)
Nejezděte rychleji než anděl může létat!!!
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Mr.3S schreef:auto woord hersteld voor verkoop... :(

Joh, waarom dat?
franksmits

Bericht door franksmits »

Wiki_Maaike schreef:Joh, waarom dat?


Ik gok RHD turbo :eten:
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Of een Beams::)
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

of blacktop....:lach:
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Mr.3S

Bericht door Mr.3S »

ik heb een kindje, en mr is heeft allen maar 2 zit patsen, en ik wil een beams ;D
voor zoontje heb ik al een goedkoop celica gevonden, een voor mij zal een RHD beams zijn :P

iegelijk wil ik een BNR32 maar beams was mijn droom rond 4 jaar... dus, het is tijd oom dreams come true ::)
eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

ook wel carwrapping (was ondertussen al genoemd toen ik de foto aan het zoeken was:P)genoemd, mooi systeem en als je de kleur beu bent trek je het er ook zo weer af (met veel kracht dan;)) Ooit voor t WK wel eens meegeholpen om een auto oranje te maken, was als promo voor een bedrijf dat in stickers doet.

hier was hij voor een deel klaar en later helemaal, zenuwwerkje:P
Afbeelding

http://nl.youtube.com/watch?v=ZyNvxs68kEU
http://nl.youtube.com/watch?v=JdRj_FKbM ... re=related
franksmits

Bericht door franksmits »

Ik zag ook al een supra te kop staan in Duitsland, die is gewoon zilver, maar WIT gewrapt, zie je helemaal niets van.
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Wel voordeel idd als je na een tijd de folie eraf haalt, is de lak nog als nieuw!
Plaats reactie