Wielen verven?

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Wielen verven?

Bericht door Dorifto Deuce »

Wat is de beste manier om de standaard '92+ wielen een nieuw kleurtje te geven?

Ik wil een paar spuitbussen zwarte lak halen en wat bussen blanke lak. Weet iemand waar ik dat kan kopen en wat een goed merk is?

Dan kan ik m'n broertje op pad sturen. ;D
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
roald

Bericht door roald »

lokale schilder
verf van motip bijvoorbeeld
zorg wel dat je de juiste blanke lak pakt die bij je verf hoort, ik had ooit eens de verkeerde gepakt en vrat de blanke lak de de kleurlak op(kun je aan de kleur van de bus zien, wit en zwart)
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Ik ga binnenkort de wielen van de AW11 zwart maken (behave de lip, die wil ik polijsten). Ik wou daar gewoon een Motip lak voor pakken, 202 zwart (kan ik ook gebruiken voor de SW20 ;)) en standaard blanke lak. Die zwarte lak is gemaakt om op de carrosserie gespoten te worden (metaal), dus metalen wielen moeten er ook wel mee lukken lijkt mij.
AfbeeldingAfbeelding
SJMR2

Bericht door SJMR2 »

;) ;) Vind persoonlijk motip rotzooi om mee tespuiten.. Zwart/wit en mat zwart haal ik altijd bij de groothandel (auto lak) goedkoper dan motip en 10x beter....;D ;D Krijg er ook meteen van die brede spuitmondjes bij die de verf veel beter verdelen.. heb er een hele auto mee gedaan:P :P

Op kleur code pak ik vaak wel de motip maar dan eigenlijk alleen vanwege de prijs..;) ;) op kleur mengen is bij de groothandel duurder dan de motip varriant
Gebruikersavatar
Ilpoto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 340
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:43

Bericht door Ilpoto »

Ik gebruik een industriele coating (in een spuitbus, niet echt goedkoop), beste wat ik ooit heb gezien. Motip is inderdaad niet best.
Plaats reactie