nieuw lid

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

scania mr2

nieuw lid

Bericht door scania mr2 »

hallo mede mr2 fanaten.sinds oktober vorig jaar ben ik in het bezit van een rode mr2 sw20 van 1990.ik ben 37 jaar,getrouwd en heb 2 kinderen van 11 en 13.allebij jongens.ik woon in kampen en werk in zwolle bij scania nederland als testchauffeur.ben erg maf van mijn mr 2 waar het nodige al aan gebeurd is en waar ook nog het een en ander aan gedaan moet worden.verder ben ik knettergek van motorrijden.zo nu effe genoeg over me zelf.ik hoop dat ik een postieve bijdrage kan leveren aan jullie forum.groetjes chris
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Hallo Chris, een warm welkom vanuit het pitoreske Rotterdam..

De eerste meeting van het jaar heb je al gemist, die is vandaag in Kollum, maar er komen er nog vele om naar toe te gaan.

Veel plezier op dit forum en misschien tot ziens.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
MR2_SW20

Bericht door MR2_SW20 »

Welkom Chris,

Veel plezier hiero toegewenst vanuit t zonnige zuiden des land`s.

Groetjes Coen
scania mr2

Bericht door scania mr2 »

dank je wel voor deze nette ontvangst.ik zal me zeker een keer laten zien bij een meeting.maar wil eerst mijn mr2 verder opknappen.heb inmiddels de radiator en complete t-bar rubbers vervangen en mijn achterremklauwen gereviseerd.binnenkort andere velgen eronder en dan rustig verder klungelen.wil hem graag opnieuw laten spuiten bij ons op het werk zodat hij weer mooi egaal rood word.verder heb ik hier nog een frisse jonge motor liggen met versnellingsbak met 115.000 op de klok.hier moet ik de koppakking van vervangen en wil hem dan direct netjes maken inclusief een grote beurt zodat hij fris in mijn mr2 kan.kortom nog veel werk maar voorlopig kan ik nu al lekker rond rijden met de mr2.het blok wat erin ligt loopt goed maar heeft al 225.000 gelopen en de bekende 2e versnelling kraakt dus sygromesh is niet fijn meer vandaar het andere complete blok
miss2

Bericht door miss2 »

is dit de jouwe? *tussen de stoplichten ;D*
http://i11.tinypic.com/40fau6t.jpg
scania mr2

Bericht door scania mr2 »

nee dat is niet de mijne,ik heb een rode mr2.ys-90-sn je zal m wel vaker aan de silene zien staan.wat voor een mr2 heb jij dan?
Gebruikersavatar
MRobbert
Zere vingers van het typen..
Berichten: 577
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:20
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MRobbert »

Hoi Chris, welkom hier.

Goede combi hoor mr2 en motorgek zijn er hier wel meer;)


Groet Robbert
MR2-loos:*( rijdend in een Mitsubishi ASX:D
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

Welkom!!
Afbeelding
Afbeelding
miss2

Bericht door miss2 »

scania mr2 schreef:nee dat is niet de mijne,ik heb een rode mr2.ys-90-sn je zal m wel vaker aan de silene zien staan.wat voor een mr2 heb jij dan?
de mijne is onzichtbaar ^.^
k zal wel eens n keer langs de silene rijden, dat betekend dus dat we nu al iets van 3 mr's in kampen hebben.. ;D
Hextrasher

Bericht door Hextrasher »

Welkom en veel plezier hier.
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Welkom en ook veel succes met het verder opknappen van je emmer :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

miss2 schreef:de mijne is onzichtbaar ^.^ ;D
Dus als jij voorbij komt zien we jou al zittend voorbij zweven? Wil ik graag eens zien ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Welkom hier! :D8)
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
scania mr2

Bericht door scania mr2 »

leuk al die welkom,s.zag gisteren op het industrie terrein een zwarte staan in kampen
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Welkom dan maar....

vergeet als motorliefhebber de meeting van Dr. Rob niet: http://www.mr2club.nl/forum/showthread.php?t=43
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

nou, bij deze

WELKOM!!
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Welkom! Ben benieuwd naar de foto's. :)
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
miss2

Bericht door miss2 »

scania mr2 schreef:leuk al die welkom,s.zag gisteren op het industrie terrein een zwarte staan in kampen
als ik er ooit een heb (eerst mn rijbewijs :P) dan word t ook n zwarte ^.^
ik werk wel op t industrieterrein trouwes ;D
scania mr2

Bericht door scania mr2 »

miss2 schreef:als ik er ooit een heb (eerst mn rijbewijs :P) dan word t ook n zwarte ^.^
ik werk wel op t industrieterrein trouwes ;D
waar werk jij dan als ik vragen mag?ik heb ook jaren bij een taxicentrale gewerkt dus moet je vast al wel eens gezien hebben.ik heb me al aangemeld voor een eventuele tourrit met de motor en wat de foto,s betreft,die volgen nog wel een keertje.
miss2

Bericht door miss2 »

ik werk bij S. de B. ;D vanwege de slechte naam kan ik verder niks zeggen :P
en die motortoer moet je echt doen! is een dikke aanrader ^.^
Plaats reactie