J_MR2 Customizing
Moderator: Pieten
natuurlijk ga je zoiets niet lijmen, en dat gaat natuurlijk nooit zo sterk worden als dat het oorspronkenlijk was.
Het is hoogstwaarschijnlijk gemaakt van een Aluminium-magnesium legering... en dat is wel op een manier te lassen.. erg lastig om iemand te zoeken die dit kan in je regio.. dat is natuurlijk altijd ver van je in de buurt
Het is hoogstwaarschijnlijk gemaakt van een Aluminium-magnesium legering... en dat is wel op een manier te lassen.. erg lastig om iemand te zoeken die dit kan in je regio.. dat is natuurlijk altijd ver van je in de buurt
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
Dat is mooi balen ja. Is het echt een essentieel montagepunt van de bak? Zo ja dan zou ik me toch echt goed laten informeren en niet 'zomaar' wat lijm ertussen duwen of lassen op niet de juiste manier. Als het een daadwerkelijk ophang/montage punt is, dan komen er wel degelijk krachten op te staan die groter zijn dan je zou denken...
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Ik heb zojuist plasma tellerplaten ingebouwd, nu wil ik deze stroom geven via het 'normale' verlichting kabeltje die je achter in de tellerbak drukt.
Hij moet zitten in 1 vd 3 stekkers, wie weet zo welke ik hebben moet?
Ik heb het wel al ff stroom gegeven uiteraad;
J_MR2
Hij moet zitten in 1 vd 3 stekkers, wie weet zo welke ik hebben moet?
Ik heb het wel al ff stroom gegeven uiteraad;
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Thankss mp
Heb even gekeken Wim, kom er zo 1, 2, 3 niet uit ..
Heeft iemand een schema van de tellerbakverlichting?
Wil zeg maar als ik mijn lampjes aanzet mijn plasma plaatjes mee laten branden, sluit ik daar ook mooi de a-stijl meters op aan.
Heb even gekeken Wim, kom er zo 1, 2, 3 niet uit ..
Heeft iemand een schema van de tellerbakverlichting?
Wil zeg maar als ik mijn lampjes aanzet mijn plasma plaatjes mee laten branden, sluit ik daar ook mooi de a-stijl meters op aan.
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
ik neem aan dat je originele tellerlampjes ook gingen branden als je koplampen aanwaren, als je die ori aansluit, kan je ook ff kijken welk kabeltje voor de stroomvoorziening zorgt?J_MR2 schreef:Thankss mp
Heb even gekeken Wim, kom er zo 1, 2, 3 niet uit ..
Heeft iemand een schema van de tellerbakverlichting?
Wil zeg maar als ik mijn lampjes aanzet mijn plasma plaatjes mee laten branden, sluit ik daar ook mooi de a-stijl meters op aan.
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Lange tijd stil geweest!, heb mijn opleiding afgerond in afgelopen tijd..
De indiglo platen en de a-stijl meters branden inmiddels netjes wanneer ik mijn verlichting aan doe, heb stroom gepakt vanaf de dimmer voor het instrumenten paneel.
Verder ben ik nu druk in de weer met de 3sgte:
Klaar om gereinigd te worden!, de rest vd onderdelen staat nog in een stelling..
J_MR2
De indiglo platen en de a-stijl meters branden inmiddels netjes wanneer ik mijn verlichting aan doe, heb stroom gepakt vanaf de dimmer voor het instrumenten paneel.
Verder ben ik nu druk in de weer met de 3sgte:
Klaar om gereinigd te worden!, de rest vd onderdelen staat nog in een stelling..
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 633
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
- Type MR2: AW11
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Zo, even een update!
Heb de dimmer verwijderd!
Ben nog altijd met de motor bezig:
Goed gereinigd dus;)
Even een vraag voor de turbo rijders onder ons.
Wat mag ik niet vergeten nu te vervangen?
Zelf heb ik wel een idee van lagers/keeringen e.d, een aanvulling iemand?
Vrijwel alles is gedemonteerd, word nu gereinigd/vervangen.
Brand maar los!
J_MR2
Heb de dimmer verwijderd!
Ben nog altijd met de motor bezig:
Goed gereinigd dus;)
Even een vraag voor de turbo rijders onder ons.
Wat mag ik niet vergeten nu te vervangen?
Zelf heb ik wel een idee van lagers/keeringen e.d, een aanvulling iemand?
Vrijwel alles is gedemonteerd, word nu gereinigd/vervangen.
Brand maar los!
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1930
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Je kan zo'n engine overhaul kit bestellen, daar zitten alles keringen/pakkingen en rubbers bij, als je toch alles uit elkaar hebt..
Kost minder als 200 geloof ik.
Je hebt er een voor het onderblok en een voor de kop.
Oilseals van de kleppen schijnen wel eens minder te worden, deze zitten in de kit voor de kop.
Je bent overigen lekker bezig
Die dimmer knop is ook het lelijkste aan het dashbord vind ik, gelukkig zit deze niet op een jap
Kost minder als 200 geloof ik.
Je hebt er een voor het onderblok en een voor de kop.
Oilseals van de kleppen schijnen wel eens minder te worden, deze zitten in de kit voor de kop.
Je bent overigen lekker bezig
Die dimmer knop is ook het lelijkste aan het dashbord vind ik, gelukkig zit deze niet op een jap
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Kijk, zon kit moet ik hebben!, mooi alles compleet.
Waar kan ik deze halen?, en onderdelen als bijvoorbeeld een waterpomp?
Heb al rondgekeken op het net, maar kan zo 1,2,3 niet iets vinden waar ik in 1x alles kopen kan, koop liever alles bij 1 leverancier.
De motor gaat eerdaags naar het lokale revisie bedrijf, deze gaat de cilinders hoonen..
Dan mag het opbouwen weer beginnen
Die dimmer was me idd altijd al een doorn in het oog:P, nu is die van de plasma's onzichtbaar verwerkt:D
J_MR2
Waar kan ik deze halen?, en onderdelen als bijvoorbeeld een waterpomp?
Heb al rondgekeken op het net, maar kan zo 1,2,3 niet iets vinden waar ik in 1x alles kopen kan, koop liever alles bij 1 leverancier.
De motor gaat eerdaags naar het lokale revisie bedrijf, deze gaat de cilinders hoonen..
Dan mag het opbouwen weer beginnen
Die dimmer was me idd altijd al een doorn in het oog:P, nu is die van de plasma's onzichtbaar verwerkt:D
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Ricardos
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1930
- Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Bij Toyota natuurlijk
Meestal wordt de waterpomp niet preventief vervangen, alleen bij lekkage.
Ik geloof dat ze zich best goed houden in een 3S-G(T)E blok.
Ik had hm vervangen bij mn N/A, maar de oude die dr uit kwam zag dr nog zo goed als nieuw uit
Wel een duur geintje zo'n waterpomp bij toyota
Maar ik zou het wel orgineel houden!
P.s. je hebt wel deze link in je favorieten staan? KLIKKIE
Meestal wordt de waterpomp niet preventief vervangen, alleen bij lekkage.
Ik geloof dat ze zich best goed houden in een 3S-G(T)E blok.
Ik had hm vervangen bij mn N/A, maar de oude die dr uit kwam zag dr nog zo goed als nieuw uit
Wel een duur geintje zo'n waterpomp bij toyota
Maar ik zou het wel orgineel houden!
P.s. je hebt wel deze link in je favorieten staan? KLIKKIE