J_MR2 Customizing
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
@ Demo
Het is wat Shenron zegt inderdaad een excentrische schuurmachine, onmisbaar:P
Al heb ik wel veel met een speciaal schuurblokje gedaan, deze werkte ook zéér fijn!
Erg veel werk is het niet, al het blijft wel vakwerk.
Ik heb zelf de boel (90%) strak geschuurt, men maatje (plaatwerker) de andere 10%, nu weet ik 1000% zeker dat het strak! is..
@ Racewortel
De boete weet ik niet precies meer, was al met al rond een 700euro op stap.
De auto is opnieuw APK gekeurt bij de RDW in Groningen, daar moest er een origineel uitlaadje onder zitten, deze moest ik dus aanschaffen.
Justitie bepaalde de hoogte van de boete, meen ergens bij de 300euro.
Al met al dus héé sneu geld..
J_MR2
Het is wat Shenron zegt inderdaad een excentrische schuurmachine, onmisbaar:P
Al heb ik wel veel met een speciaal schuurblokje gedaan, deze werkte ook zéér fijn!
Erg veel werk is het niet, al het blijft wel vakwerk.
Ik heb zelf de boel (90%) strak geschuurt, men maatje (plaatwerker) de andere 10%, nu weet ik 1000% zeker dat het strak! is..
@ Racewortel
De boete weet ik niet precies meer, was al met al rond een 700euro op stap.
De auto is opnieuw APK gekeurt bij de RDW in Groningen, daar moest er een origineel uitlaadje onder zitten, deze moest ik dus aanschaffen.
Justitie bepaalde de hoogte van de boete, meen ergens bij de 300euro.
Al met al dus héé sneu geld..
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Hier wat foto's van de 3sgte uit de donor halen;
Druk bezig alles loshalen e.d;
Al een end op weg;
Uitlaad, subframe etc eronderuit gehaald;
Toen spanbandje erom gelegt, eruit!;
Motor op een kratje met wieltjes laten zakken, toen de wagen omhoog gepompt, jaja dat was wel even spannend!!
Hier staat de motor op de krat;
Inmiddels heb ik de bak gedemonteert, kabelboom, uitlaad/inlaad spruitstuk, turbo etc etc..
Motor hangt nu aan de motorbok, nu is het een kwestie van alles eraf halen.
Begin volgend jaar gaat de motor naar de spuiter die hem een kleurtje geeft.
J_MR2
Druk bezig alles loshalen e.d;
Al een end op weg;
Uitlaad, subframe etc eronderuit gehaald;
Toen spanbandje erom gelegt, eruit!;
Motor op een kratje met wieltjes laten zakken, toen de wagen omhoog gepompt, jaja dat was wel even spannend!!
Hier staat de motor op de krat;
Inmiddels heb ik de bak gedemonteert, kabelboom, uitlaad/inlaad spruitstuk, turbo etc etc..
Motor hangt nu aan de motorbok, nu is het een kwestie van alles eraf halen.
Begin volgend jaar gaat de motor naar de spuiter die hem een kleurtje geeft.
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Hier een minder leuk bericht!,
Tijdens montage op de motor bok is er spanning gekomen op een ophangpunt voor de versnellingsbak, waarschijnlijk de takel iets te hoog of te laag..
Ik draaide ik een bout in een bevestigingspunt, teveel spanning, brak er dus een stukje af..
Hoe los ik dit op?, kan zoiets gelijmd worden o.i.d.?
Wie o wie helpt?
Tijdens montage op de motor bok is er spanning gekomen op een ophangpunt voor de versnellingsbak, waarschijnlijk de takel iets te hoog of te laag..
Ik draaide ik een bout in een bevestigingspunt, teveel spanning, brak er dus een stukje af..
Hoe los ik dit op?, kan zoiets gelijmd worden o.i.d.?
Wie o wie helpt?
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
als je een stuk aan gietijzer last wordt het volgens mij niet zo super stevig, ik denk dat je dan wel een brok eraan hebt maar je er niet veel kracht meer op kan zetten... (dat dacht ik in ieder geval) En lijmen zelfde verhaal denk ik... ik weet niet hoeveel Nm er op hoort te staan?J_MR2 schreef:Gietijzer denks..
Heb al aan lassen gedacht, ik dacht misschien met een 1 of andere bizon lijm..
Heb eventueel nog wel een gen2 blok liggen..
- J_MR2
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
- Type MR2: AW11
Ben met een 1 blok bezig, de ander mist heel wat aan..
Het blok komt uit een mr2 turbo (deze auto is te koop)
Denk niet dat er zo verschrikkelijk veel kracht op komt, en dat het lijmen van wel bikkelhard word..
Heb ooit eens een fietsframe doormidden gehad bij een crosswedstrijd, deze werd later alu gelast en heb ik vrolijk zn tijd op doorgefietst, hier komt ook heel wat kracht op te staan lijkt mij ..
J_MR2
Het blok komt uit een mr2 turbo (deze auto is te koop)
Denk niet dat er zo verschrikkelijk veel kracht op komt, en dat het lijmen van wel bikkelhard word..
Heb ooit eens een fietsframe doormidden gehad bij een crosswedstrijd, deze werd later alu gelast en heb ik vrolijk zn tijd op doorgefietst, hier komt ook heel wat kracht op te staan lijkt mij ..
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
dan zou ik voor de lijm gaan...!J_MR2 schreef:Ben met een 1 blok bezig, de ander mist heel wat aan..
Het blok komt uit een mr2 turbo (deze auto is te koop)
Denk niet dat er zo verschrikkelijk veel kracht op komt, en dat het lijmen van wel bikkelhard word..
Heb ooit eens een fietsframe doormidden gehad bij een crosswedstrijd, deze werd later alu gelast en heb ik vrolijk zn tijd op doorgefietst, hier komt ook heel wat kracht op te staan lijkt mij ..
J_MR2