JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

JAPFEST: 6 JUNI 2022
Ook in 2022 vindt JapFest plaats op TT Circuit Assen. Honderden Japanse auto's zijn dan te bewonderen. En met natuurlijk weer met veel actie op het circuit met een ronde van Dutch Time Attack en tientallen deelnemers voor de Streetlegal Dragraces op de 1/8 Mile. Op de showpaddocks een vol programma met de Best of Show Battle. Met wederom een Music Stage met de populaire Rev Battle.

Na jaren afwezigheid gaan we met de MR2Club.nl "The Wild Bunch" weer naar het JAF/JapFest toe met een eigen "clubstand".

We kunnen dan samen gezellig bij elkaar staan en het extra voordeel is dan ook dat je geen Paddockkaart hoeft te bestellen voor € 6 en je als clublid (met onze clubkortingscode) € 2,50 korting krijgt op je persoonlijke entree per persoon.

Let op om onze standgrootte definitief te kunnen boeken, hebben we z.s.m. jouw aanmelding nodig om het aantal auto's naar boven afgerond te kunnen door geven. Mail dit naar marco@marotaxaties.nl. Dan krijg je ook via die weg je paddockkaart.

Tegen die tijd komt er ook een verzamelplek om eventueel tegelijk naar binnen te kunnen rijden en de "paddockkaarten" uitgereikt kunnen worden.

Lukt het niet om daar vlakbij het circuit te zijn, neem dan contact op met Marco dan kunnen we het ook per mail versturen.
Routebeschrijving: volg de A28 en neem Afslag 31A (Assen Zuid). Na de afslag volgt u de borden TT Circuit. U wordt via speciale verwijzingen naar de paddock van het TT Circuit geleid.

Clubentreeticket
€2,50 korting op de huidige prijs van de entreetickets.
Dit ticket is alleen te verkrijgen na het aanmelden van de club, je krijgt dan een clubcode. Met die clubcode kan je de clubentreetickets bestellen.
Alle info over het evenement staat op www.japfest.nl.
Laatst gewijzigd door MarcoTwo op 17 mei 2022, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Inmiddels lopen de aanmeldingen lekker door. Een dezer dagen even inventariseren.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Beste Clubcontactpersoon,

Hierbij bevestigen wij je clubaanmelding voor JapFest, op 6 juni op TT Circuit Assen. Leuk dat jullie deel uit maken van dit event!

Jullie clubcode is: JAPFEST22!


Korting van €2,50
Met deze code kunnen de leden in de online ticketshop meteen hun clubentreetickets bestellen, Leden krijgen een korting van €2,50 per persoon. Deze clubentreetickets zijn alleen in de voorverkoop te bestellen. Op dit moment is de entreeprijs € 22,50 exclusief de clubkorting. Hou er wel rekening mee dat hoe later het ticket gekocht wordt des te duurder het ticket wordt.

Klik hier voor de online ticketshop. De bestelde tickets kunnen bij de kassa/controle ter plaatse worden gescand vanaf je mobiele telefoon, printen is niet nodig.

Clubautoticket
Het clubautoticket heeft een code die correspondeert met de plek op de paddock. Deze komt ongeveer 2 weken voor het event per mail naar jullie toe. De plattegrond zal er dan ook meteen bijzitten zodat jullie kunnen zien waar de clubplaats is. Met het clubautoticket kunnen de clubautos op de paddock komen. De leden hoeven NIET meer een parkeer- of showticket te kopen.

Aantal auto’s
Graag ontvangen we half mei het definitieve aantal auto’s, mocht dit dan nog niet doorgegeven zijn. Dan kunnen we starten met de plattegrond.

MAANDAG CHECK OF JE OP DE LIJST STAAT!

Laatste info en plattegrond
Ruim voor het evenement ontvang je van ons nog een e-mail met de laatste info over het evenement. Tevens ontvang je dan ook de plattegrond van de paddock. Hierop kan je aan de hand van je clubcode de plek op de paddock terug vinden.


Houd al het nieuws in de gaten op https://www.japfest.nl/ of volg onze Facebook pagina. Je blijft dan ook automatisch op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Met vriendelijke groeten,
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

SPOED! Morgen (woensdag 25/5) moeten we een aantal doorgeven aan 402 voor de standgrootte (en het aantal gratis club paddockkaarten), volgens mij heb ik nog niet iedereen (ik heb een grof lijstje van een stuk of 20), graag hieronder reageren dat je er 99% zeker bij bent en bij ons op de stand komt te staan. Of via Messenger, mail (marco@marotaxaties.nl) of WhatsApp +31 6 22374655 het even mét welke auto je komt, door wilt geven. Alvast bedankt!
TIEMONEYHD
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 okt 2017, 14:34
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door TIEMONEYHD »

Ben er zeker bij! Blauwe zzw30 heb ook gemailed
Meest onbekende youtuber van Nederland
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

yes! n :dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Later vandaag het lijstje en meer info vwb JapFest van aanstaande maandag!
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door De achterbank »

paraplu mee!!!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Voorlopige lijst van deelnemers WildBunch standruimte JapFest 2022 (bijgewerkt):

MaRco2 - MR2 2.0
Reanne L. - MX-5 Miata NA 1.6
Jelmer Z. - MR2 2.0 Turbo
Jelmer Z2. - MR2 Spyder 1.8
Lars S. - MR2 2.0
Bert B. - S2000
Ronald V. - S2000
Jeroen H. - S2000
Johan S. - MR2 Spyder 1.8
Johan S2. - Celica ZT230 1.8
Johannes T. - Supra JZA80 3.0 TwinTurbo
Martin K. - MR2 3.0 V6
Tiemon - MR2 Spyder 1.8
Rene de R. - MR2 Spyder 1.8
Erik V. - MR2 2.0
Nathalie de J. - MR2 Spyder 1.8
Mike V. - MR2 2.0 Turbo

Staat je naam er niet bij en je wil graag bij ons staan, laat het even weten via marco @ marotaxaties.nl ook bij vragen of hoe je aan je paddockkaart voor de auto kunt komen.

Een kleine 20 auto's overgebleven tot nu toe. In principe hebben we voor 25 aangemeld, dus we hebben nog plaats (zie de info later vandaag ivm de standruimte).
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

De achterbank schreef: 02 jun 2022, 09:23 paraplu mee!!!
Parasol bedoel je? Volle zon en 22 graden volgens weer.nl.:)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

De laatste info:

We moeten vroeg een plek claimen en dus vroeg aanwezig zijn (later invoegen kan ook, als we maar weten wie er vroeg mee naar binnen gaat en wie later aanschuift, daarom is de info extra belangrijk!!).\

Voor wie tegelijk binnen wil rijden, verzamelen we om 8:45 uur bij de parking TEGENOVER Bonte Wever in Assen.
Stadsbroek 17. Uiterlijk vertrekken naar het circuit is 9:00. Vanaf daar is het, zonder file...., 5 minuten rijden.

Vanaf 9:00 uur kunnen we de standruimte vastleggen (de kleinere clubs met minder dan 40 auto's hebben geen vaste plaats en krijgen een plek op volgorde van binnenkomst!), dus met een eerste delegatie willen we dan graag binnen zijn. Kom je later, ook geen probleem, als we het maar weten ivm het vrijhouden van de ruimte.

Waarschijnlijk staan we rechts-rechts op de Paddock langs de baan. Zie de plattegrond op Facebook.

Zorg zelf voor je entreetickets, vouwstoeltje(s), zonnebrand, koud water, mooi schone bolide en een goed humeur, dan komt alles goed!

De auto PADDOCKKAART probeer ik onder dit bericht te plaatsen en anders kun je hem hopelijk op Facebook vinden in de commente IN HET EVENEMENT! Zie je hem niet, mail me op marco@marotaxaties.nl, dan stuur ik hem door!

Tot maandag in Assen! Ik ben redelijk bereikbaar via 06-22374655.

Mochten er nog lastminute auto's gezellig bij ons willen staan i.p.v. overal tussen andere auto's, mail me gerust voor een Paddockkaart en om ruimte te houden.

Verdere info plaats ik hier onder!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Over enkele dagen is het zover, Japfest vindt weer plaats op 6 juni op Circuit Assen. We kijken er naar uit jullie weer te begroeten.

In deze mail de laatste info met betrekking tot het event en de clubdeelname.

Clubautoticket
In de bijlage treft u de clubautoticket. Op vertoon van deze ticket komt de auto op de clubplek terecht. Deze kunt u doormailen naar de leden die komen. Aan de hand van de clubnaam kunnen de parkeerders zien wie er bij elkaar horen en waar de clubplaats is.

Aantal clubauto's
Wij gaan uit van een clubplek die gebaseerd is op het aantal auto’s dat is opgegeven.

Plattegrond
In het verleden bleek op de dag van het event dat het aantal opgegeven auto’s af week van het opgegeven aantal. Hierdoor vielen er veel gaten op de paddock. Om dit te voorkomen zullen we alleen clubs met meer dan 40 auto’s vooraf indelen op de paddock (meteen door de tunnel). We houden natuurlijk rekening met eventuele opgegeven voorkeursplekken. De andere clubs zullen we dan op volgorde van binnenkomst indelen. Hou als club dan in de gaten dat er voldoende ruimte wordt gereserveerd voor de auto’s die later komen.


Stroom
Er is niet standaard stroom ter beschikking op de paddock. Dit moet vooraf besteld worden. Wilt u hiervan gebruik maken en heeft u dit nog niet doorgegeven, laat het ons nog even weten.

Programma
Het baanprogramma staat op de website: klik hier . Zijn er leden die met hun auto willen meedoen met Best of Show of met de Burncompetitie dan kunnen ze zich ter plaatse aanmelden bij het podium.


Entreetickets
De leden hebben allen nog een entreeticket nodig. Alleen in de voorverkoop kan een ticket gekocht worden met de kortingscode.

De entreetickets kunnen bij de kassa/controle ter plaatse worden gescand vanaf je mobiele telefoon, printen is niet nodig
Klik hier voor de online ticketshop.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door MarcoTwo »

Afbeeldingen, zie Facebook. Paddockkaart ook, mailen kan ook voor de Paddockkaart via marco@marotaxaties.nl
TIEMONEYHD
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 14 okt 2017, 14:34
Type MR2: ZZW30
Contacteer:

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door TIEMONEYHD »

Ik schuif later aan, schat dat ik er rond 1200 ben ;D
Meest onbekende youtuber van Nederland
Gebruikersavatar
De achterbank
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 162
Lid geworden op: 11 okt 2008, 18:01

Re: JapFest Assen 06-06-2022; Wildbunch stand

Bericht door De achterbank »

MarcoTwo schreef: 03 jun 2022, 11:22
De achterbank schreef: 02 jun 2022, 09:23 paraplu mee!!!
Parasol bedoel je? Volle zon en 22 graden volgens weer.nl.:)
Ik hoop het voor jullie maar ik zou die paraplu toch maar meenemen......sommige voorspellingen zeggen toch iets anders als weer.nl :-/
Plaats reactie