2 x mr2

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
yamahafj@gmail.com
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 apr 2019, 23:41
Type MR2: SW20/21/22

2 x mr2

Bericht door yamahafj@gmail.com »

he mensen heb hier 2 complete mr2 sw20 s staan, mijn ambitie' was om van twee 1 te maken maar helaas moet ik toegeven dat ik door ziekte niet verder kom de een heb ik van slechtte drempels ontdaan (dus geen nieuwe ingelast) de ander ben ik aan begonnen maar mee gestopt wegens de motivatie (voor vering verkeerd gemonteerd schroeven van bekleding verkeerd en meters onzinnige kabels) na 5 a 6 jaar wil ik ze wel kwijt voor een redelijke prijs aan een liefhebber (dus niet aan een crosser).
Mocht je interesse hebben als liefhebber stuur dan even een mailtje met bod naar yamahafj@gmail.com.
Ps er zit ook nog een partij sw20 onderdelen bij (jdm was de kreet geloof ik).
Hier reageren heeft weinig zin daar ik nog amper aan op de club zit.een is aan voorzijde verlaagd en heeft 2 din autoradio navigatie en led verlichting in verwarmings buizen, andere is van achter verlaagd en de bedoeling was achterbrug van tweede inclusief blok over te zetten naar de eerste.
Blok van eerste heeft lekke klepsteel rubbers blok tweede zit vol nieuwe onderdelen (donor).
Bij interesse dus bieden op de email en niet bieden voor de cross, alleen echtte liefhebbers op marktplaats krijg ik alleen crossers (wel een goed bod) maar dan blijft het gewoon een nee.
Sorry moderators heb alleen fotos in oude glorie en die zijn perfect maar na 5 a 6 jaar opslag in overkapping maak ik geen foto want dan moet ik mij diep schamen.
En helaas ieder liefhebber weet wat een acceptabele prijs is voor een sw20 en ik wil best foto's opsturen naar een bieder maar dan moet ik ze wel ff een was beurt geven na 2 jaar.
JelmerZ
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 61
Lid geworden op: 20 nov 2016, 20:44
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Franeker

Re: 2 x mr2

Bericht door JelmerZ »

Ik heb je reeds een mail verstuurd, echter nog geen reactie ontvangen.
Midship powered :adhd:
Plaats reactie