Gratis Tom's T020 voorbumper (origineel?)

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Gratis Tom's T020 voorbumper (origineel?)

Bericht door GT4Ever »

Ik heb nog een Tom's voorbumper voor een SW20 liggen. Volgens de vorige eigenaar een origineel exemplaar. Heeft helaas wel wat schade, maar kan door een handig persoon vast wel weer in goede staat gebracht worden. Schade zit op de linker bovenhoek, en onderin zit een scheur. Hele bumper is gemaakt van fiberglass.
Ik heb helaas nooit tijd gehad om het zelf weer netjes te maken en op mijn MR2 te installeren. Hij ligt nu in de weg, en mag daarom gratis weg naar een liefhebber. Op te halen in Nieuwegein (of Amersfoort mocht dat beter uit komen).

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: Gratis Tom's T020 voorbumper (origineel?)

Bericht door CelicaTwinCAm »

crap dat t zo ver weg is (woon zelf in Brabant tegen de Belgische grens). Past ie op de bijrijdersstoel van een SW20? Heb namelijk geen ander vervoer :driving:
Gebruikersavatar
GT4Ever
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 89
Lid geworden op: 08 okt 2010, 09:08
Type MR2: AW11

Re: Gratis Tom's T020 voorbumper (origineel?)

Bericht door GT4Ever »

CelicaTwinCAm schreef: 03 jan 2020, 12:41 crap dat t zo ver weg is (woon zelf in Brabant tegen de Belgische grens). Past ie op de bijrijdersstoel van een SW20? Heb namelijk geen ander vervoer :driving:
Ik heb hem een paar jaar geleden met veel pijn en moeite in een Seat Ibiza gekregen. Ik geloof niet dat hij op de bijrijdersstoel van een SW20 gaat passen. Misschien over de breedte, op schoot nemen en raampje open :lach:
Julian12345
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 31 mar 2020, 11:24
Type MR2: SW20/21/22

Re: Gratis Tom's T020 voorbumper (origineel?)

Bericht door Julian12345 »

Is dit nog beschikbaar?
Plaats reactie