Ervaringen Megan Racing demper

Alles over de ZZW30. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de ZZW30.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Ervaringen Megan Racing demper

Bericht door Kees »

Ik zit zomaar eens wat rond te speuren en aangezien een betaalbare tte demper onvindbaar is, kijk ik zo eens rond. Ik kwam nu een Megan racing demper tegen welke qua prijs van 325 euro betaalbaar is.

Nu ben ik ookal weer een dagje ouder (30+) :) en het schreeuwen lijkt me nix meer... Iemand de ervaring met deze demper?
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
Type MR2: AW11

Bericht door white lightning »

dan wil je hem al niet hebben ik zou voor een fox gaan klinkt sportief maar geen geschreeuw.
een maat van me heeft hem ook of een REMUS of TTE of zo kost wat maar heb je ook wat.
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Bericht door Yellow Dream »

Persoonlijk heb ik er bewust voor gekozen om het volledige systeem aan te pakken en hem volledig vanaf het spruitstuk in RVS te laten maken .

Ik heb bij mij de Precats ( omdat ik een 2001 versie heb ) er uit geslagen , leuk werkje by the way ;D

En ik heb nu echt een sublieme brom en geen geschreeuw en dus een sportdemper en sportkat en eindstukken naar keuze op maat laten maken.

Ook de temperatuur in de motor en compartiment is duidelijk verminderd en ook geen overbodige luxe leek mij.

Waar ik hem heb laten maken is wel een wachtlijst van zeker 2 maanden , maar wat je er voor terug krijgt is een echt stukje vakmanschap :dux-blij_thumb-up:

www.skytune.com
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

Ik heb een TTE die wel schreeuwt :-) (maar met een 1ZZ en een standaard spruitstuk er aan is het een prima 'brommer')
Afbeelding
Gebruikersavatar
nielsb
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 91
Lid geworden op: 13 mei 2011, 16:54

Bericht door nielsb »

Ik heb de megan racing op mijn 2zz mr2 en valt heel goed mee kwa geluid als je gewoon rijdt. Er zit ook nog een demper bij om er extra in te steken.
Gebruikersavatar
Kees
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 271
Lid geworden op: 01 feb 2014, 11:58
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Kees »

Kijk dat klinkt dan wel weer goed... Plaatje hoe dat eruit ziet?
Plaats reactie