1.290 kg!!! Ergens is er iets goed fout gegaan! De mijne staat voor 1.132 kg op kenteken (verschil voorheen tussen de originele leeggewichten was 35 kg en nu 158 kg).
darkevo schreef:Wellicht dat de beste man tijdens de keuring niet gestript heeft :-)
Zelfs dan zou het verschil niet zo groot kunnen zijn. Overigens is een deel van het normale meergewicht al gecompenseerd, aangezien de mijne de grotere remmen heeft en 17" en dezelfde voorspoiler e.d. Mogelijk wel een lichter uitlaat zonder kat.
MarcoTwo schreef:Zelfs dan zou het verschil niet zo groot kunnen zijn. Overigens is een deel van het normale meergewicht al gecompenseerd, aangezien de mijne de grotere remmen heeft en 17" en dezelfde voorspoiler e.d. Mogelijk wel een lichter uitlaat zonder kat.
Kwestie van herweging.
Hoeveel scheelt dat per kwartaal denk je? Ik zou hem dan inderdaad ook eens herwegen
Ik betaal 42 euro per maand, deze zal iets van 60 euro zijn ofzo, dus 60 per kwartaal = een kleine 250 per jaar, toch een groot deel van de klassieker polis vol casco.
iets van 200, ongeveer net zoveel als een turbo. Maar het verschil wat je gaat voelen (wat ik van de V6 rijders heb begrepen) zit hem vooral in de trekkracht.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
Dat zal deze echt niet halen, is compleet OEM erin gehangen!
Zelfs met licht bewerkte cilinderkoppen, katloze Mongoose (deze OEM met kat), licht vliegwiel en SMT-6 haalde de ex Huub de 190 niet eens op de dyno/krukas. Dus eigenlijk fabrieksopgave, net als het koppel ongeveer, als ik het me kan herinneren.