MR2 20V Blacktop (AW11)

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MR2_20V_Blacktop
Knop gevonden hoor !
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:37

MR2 20V Blacktop (AW11)

Bericht door MR2_20V_Blacktop »

Een AW11....


Heb naast mijn Supra uit 1985 ook sinds kort een AW11 aangeschaft voor mijn vrouw.

Ik had haar namelijk belooft als haar Twingo de geest geeft, dan zou ik een MR2 voor haar kopen. Twingo is nu gesneuveld. Wel gelijk een rode AW11 uit 1986 met een 20V Blacktop motor:applaus-smiley: voor haar gekocht.

Motor trekt als een beer boven de 5000rpm! En is nog redelijk zuinig ook met 1op13. (Heb zelfs al een keer 1op15.5 gereden)

Groeten Bas


(hoe plaats je een fotootje in je bericht?)
Gebruikersavatar
ArjenMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 238
Lid geworden op: 07 feb 2007, 22:00
Type MR2: AW11

Bericht door ArjenMR2 »

Als je een foto wil plaatsen moet je eerst een foto uploaden met bijv. tinypic.com of imageshack.us. En als je dan hier bij het bericht typen op het icoontje van "figuur invoegen" klikt, kun je daar de "Direct link" in plakken.

Hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb. :P

Edit:

Hier staat het iets duidelijker uitgelegd: http://mr2club.nl/forum/showthread.php?t=80
Afbeelding
Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

Welkom!

En wacht de foto's met spanning af ;D 8)
Green Goblin schreef:Wat Rob-E zegt.
MR2_20V_Blacktop
Knop gevonden hoor !
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:37

MR2 20V Blacktop

Bericht door MR2_20V_Blacktop »

MR2 20V Blacktop



Afbeelding


De rode emmer heb ik 3weken geleden voorzien van nieuwe dorpels/hoeken. Zelf geklopt en ingelast. De originele waren goed krokant geworden door 26 jaar roesten van binnenuit! En een nieuwe uitlaat.

Is nu inmiddels goedgekeurd door de APK. Hoewel ze enorm zaten te bakkeleien over het wel/geen mist achterlichten en oranje stadslichten die ook fungeren als knipperlichten etc. Eind goed al goed.

Zou je denken....

Helaas spinde ik 2weken geleden met 35km/u tijdens op-acceleren uit een bocht in Castricum tegen het enige paaltje in de weide omgeving en toevallig fietste er op dat moment ook een politieagent langs......


Resultaat:
Linkerportier en linker raam aan diggelen:'(
en mijn mijn nieuwe linker dorpel is 4cm naar binnen geklapt!

Ik onderschatte: 20V + achterwielaandrijving + nat wegdek = oppassen!

Ik moet nu opzoek naar een linkerportier. Heeft iemand van jullie er nog toevallig één staan?


mvg Bas
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Dat is zonder dat je dat moest gebeuren. Maar op marktplaats is best wel wat te vinden.
Afbeelding

Bijna weekend
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Mistachterlicht is geloof ik pas verplicht vanaf 1998 en bij geïmporteerde auto's mag het stadslicht oranje/amber zijn en ook fungeren als knipperlicht, hier moet wel een aantekening voor zijn op het kentekenbewijs.
Het is weer een ander verhaal als het markeringslichten zijn.

Je hebt dus niet echt lang van je dorpels kunnen genieten, vast wel iemand die hier nog een deur heeft liggen?
Afbeelding
Plaats reactie