Metal_Carnage AW11 part III
Moderator: Pieten
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
Sowieso massa! De startmotor Kabels nalopen, massa op de bak? Massa op de motor!
Als de startmotor klikken geeft heeft hij te weinig vermogen... Schuur ook alle punten even op, dan weet je zeker dat dat 't probleem niet is!!
Als de startmotor klikken geeft heeft hij te weinig vermogen... Schuur ook alle punten even op, dan weet je zeker dat dat 't probleem niet is!!
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Op het bruggetje
Goed kijken
Bak ombouwen.
Zinvol geweld.
Blok hangt
En dat allemaal tijdens de koffie!
Gisteren met een verse accu en een extra massa aan het blok in ene keer lopen.
Was schijnbaar iets vergeten want er liep binnen 3 seconden 3 liter olie over de vloer. Naast het oliefilter zit een soort overdrukventiel of iets in die richting. Gelukkig zat die nog op het oude onderblok en kon ik die zo over zetten. Daarna wat koelwater lekkage aan de voorzijde. Maar niets wat een nieuwe slangenklem niet aan kon.
Dynamo goed aangesloten de plus was wat verteerd door de jaren heen.
Blok draait nu alleen wat hoogtoerig stationair, maar 3200rpm.
Hij zuigt nogal valse lucht aan. De oorzaak daarvan kan niet moeilijk te vinden zijn ik gok het inlaatspruitstuk of gescheurd of de pakking. Dus daar moet nog even naar gekeken worden. Maar dat komt de volgende keer weer.
En dan rijdend naar huis met het hok
Goed kijken
Bak ombouwen.
Zinvol geweld.
Blok hangt
En dat allemaal tijdens de koffie!
Gisteren met een verse accu en een extra massa aan het blok in ene keer lopen.
Was schijnbaar iets vergeten want er liep binnen 3 seconden 3 liter olie over de vloer. Naast het oliefilter zit een soort overdrukventiel of iets in die richting. Gelukkig zat die nog op het oude onderblok en kon ik die zo over zetten. Daarna wat koelwater lekkage aan de voorzijde. Maar niets wat een nieuwe slangenklem niet aan kon.
Dynamo goed aangesloten de plus was wat verteerd door de jaren heen.
Blok draait nu alleen wat hoogtoerig stationair, maar 3200rpm.
Hij zuigt nogal valse lucht aan. De oorzaak daarvan kan niet moeilijk te vinden zijn ik gok het inlaatspruitstuk of gescheurd of de pakking. Dus daar moet nog even naar gekeken worden. Maar dat komt de volgende keer weer.
En dan rijdend naar huis met het hok
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
- Type MR2: AW11
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Vanavond weer even bezig geweest. Ik was van plan de hele luchtinlaat e.d. los te gooien, maar na inspectie met een beste lamp ziet de pakking er niet rot uit o.i.d.
Hierop gekeken naar het vacuumsysteem waar ik niet echt wijs in ben.
Wat slangetjes her en der losgooien omwisselen, afdoppen etc. heeft geresulteerd in een halvering van stationair toerental: 1500rpm
We komen er wel...
Economy lampje geval goed aangesloten??Metal_Carnage schreef:
Vanavond weer even bezig geweest. Ik was van plan de hele luchtinlaat e.d. los te gooien, maar na inspectie met een beste lamp ziet de pakking er niet rot uit o.i.d.
Hierop gekeken naar het vacuumsysteem waar ik niet echt wijs in ben.
Wat slangetjes her en der losgooien omwisselen, afdoppen etc. heeft geresulteerd in een halvering van stationair toerental: 1500rpm
We komen er wel...
Groetjes
Economy lampje geval goed aangesloten??Metal_Carnage schreef:
Vanavond weer even bezig geweest. Ik was van plan de hele luchtinlaat e.d. los te gooien, maar na inspectie met een beste lamp ziet de pakking er niet rot uit o.i.d.
Hierop gekeken naar het vacuumsysteem waar ik niet echt wijs in ben.
Wat slangetjes her en der losgooien omwisselen, afdoppen etc. heeft geresulteerd in een halvering van stationair toerental: 1500rpm
We komen er wel...
Groetjes
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 732
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 15:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Van het weekend even wezen rommelen.
De beschermplaat die voor het vliegwiel zit, op je versnellingsbak, moest even ingemeten worden.
Kreeg er eentje bij uit een deel maar die past niet. Dus de andere (halve) gemonteerd. Van de week even op maat maken op het werk en monteren.
Dan nog wat olie erin en op naar de APK!
De beschermplaat die voor het vliegwiel zit, op je versnellingsbak, moest even ingemeten worden.
Kreeg er eentje bij uit een deel maar die past niet. Dus de andere (halve) gemonteerd. Van de week even op maat maken op het werk en monteren.
Dan nog wat olie erin en op naar de APK!