mr2eddy's mr2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Toch wel ,maar ik heb Zaterdag de Ronde van Vlaanderen gereden voor amateur wielrenners :P .

Hier dan in zonneschijn ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Grtz Eddy :kus:
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Berichten: 510
Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
Type MR2: AW11

Bericht door Dennis16v »

ja kijk ns wat n geweldig kleurtje.
Zitten ook soort van flakes in ofnie Eddy?
Hoe ist met je rug? Of is t nog steeds n beetje behelpen?
Afbeelding
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Dennis16v schreef:ja kijk ns wat n geweldig kleurtje.
Zitten ook soort van flakes in ofnie Eddy?
Hoe ist met je rug? Of is t nog steeds n beetje behelpen?

Flakes niet hoor ,this een originele Porsche kleur ,zit een zeer grove mettalic in ,kan er dagen naar blijven kijken ;D ;D ,

Aan mijn rug heb ik niks hoor ,denk dat je Wim (Trd2000) bedoeld ,hij heeft zeer veel last van zijn rug :-/ .

Grtz Eddy
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

ziet er gaaf uit zeg die kleur! zeker in het zonnetje. Vind alleen dat witte knipperlicht glas achter er een beetje vreemd uitzien vanaf de zijkant. De knippers in de voorbumper vind ik er wel erg goed uit zien :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Dat ziet er super uit Eddy, ik kom hem snel eens in het echt bekijken.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

ziet er gaaf uit man!
vooral de voorbumper vind ik cool gemaakt! :D
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Berichten: 510
Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
Type MR2: AW11

Bericht door Dennis16v »

mr2eddy schreef:Flakes niet hoor ,this een originele Porsche kleur ,zit een zeer grove mettalic in ,kan er dagen naar blijven kijken ;D ;D ,

Aan mijn rug heb ik niks hoor ,denk dat je Wim (Trd2000) bedoeld ,hij heeft zeer veel last van zijn rug :-/ .

Grtz Eddy
geloof ik Eddy!
ohja dan is dat Wim ja...:-/
Wil de emmer snel eens komen bezoeken.. doen we meteen n bakkie koffie!8)
Afbeelding
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Wow Eddy! Ik heb een tijd niet op het forum gekeken.. maar wat is hij mooi geworden! Good job!
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Mooi Man, zal nog wel mooier worden als de velgen eronder zitten.
Voor het totaal plaatje, zal zeker heel mooi staan!!

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Nog een fotooke van de voorkant ,nu rap naar die rot keuring ,en dan de rest terug monteren ,;)

Afbeelding

En nog een schuin achter,

Afbeelding

Grtz Eddy
Gebruikersavatar
phuncz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 mar 2010, 17:18

Bericht door phuncz »

En alles in orde geraakt met de keuring ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Ik heb hem gisteren mogen aanschouwen. Hij ziet er super uit, maar er is nog een beetje werk voor hij naar de keuring kan.
Ik kan zeggen dat de kleur super is, in het echt is ze nog mooier dan op de fotos.
komop Eddy, de laatste beetjes en je kan weer karren.
Groeten
TRD2000 (wim)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Updates!? Hele mooie MR2!
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Dirk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 279
Lid geworden op: 15 jul 2010, 14:02

Bericht door Dirk »

Op de laatste foto van voren lijkt het net of de voorbumper niet mooi aansluit met de frunk klep, of andersom natuurlijk. Is dat gezichtsbedrog of klopt die lijn niet 100%?
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Dirk schreef:Op de laatste foto van voren lijkt het net of de voorbumper niet mooi aansluit met de frunk klep, of andersom natuurlijk. Is dat gezichtsbedrog of klopt die lijn niet 100%?


De frunkklep moet nog wel iets geregeld worden ,deze staat nog niet hoe het moet ,dan komen de lijnen ook perfect overeen ,ook de koplamp deksel moet nog beter afgesteld worden ,

volgende week heb ik een afspraak bij een keuringsstation hier in de buurt ,maar ik vrees dat ik hem terug op originele vering moet gaan zetten . hij ligt vanvoor te laag voor de remtest te doen ,ben dan ook bang dat ze de hele voorkant en spatborden gaan stukduwen. dde remtest gebeurt op een rolbank en deze is in de grond ingebouwd ,Auto zakt hierdoor circa 8 tot 10 cm naar beneden ,:'( :'(

Foto's volgen als de nieuwe velgen eronder staan :P
Gebruikersavatar
ArjenMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 238
Lid geworden op: 07 feb 2007, 22:00
Type MR2: AW11

Bericht door ArjenMR2 »

mr2eddy schreef:De frunkklep moet nog wel iets geregeld worden ,deze staat nog niet hoe het moet ,dan komen de lijnen ook perfect overeen ,ook de koplamp deksel moet nog beter afgesteld worden ,

volgende week heb ik een afspraak bij een keuringsstation hier in de buurt ,maar ik vrees dat ik hem terug op originele vering moet gaan zetten . hij ligt vanvoor te laag voor de remtest te doen ,ben dan ook bang dat ze de hele voorkant en spatborden gaan stukduwen. dde remtest gebeurt op een rolbank en deze is in de grond ingebouwd ,Auto zakt hierdoor circa 8 tot 10 cm naar beneden ,:'( :'(

Foto's volgen als de nieuwe velgen eronder staan :P
Mijn mr2 heeft met een kaminari voorlip 7cm ruimte tot de grond, en heeft zonder problemen op een remmentestbank gestaan. Had niet veel over, maar toch ging het net. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

Eddy!!! update!! ben wel benieuwd naar je velgen.

Grt Dennis
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Mijn Mr is zonder enige problemen door de keuring gekomen ,ik hab nog ongeveer 5mm grondcntact over op de remtest !! dus geen zorgen meer voor volgend jaar .

Ondertussen ook mijn nieuwe velgjes opgehaald ,eerst wou ik de ultalite gt2 in goudkleur uitvoering maar deze zijn helaas niet meer te verkrijgen ,daarom is mijn keus wederom gevallen op een stel velgen zoals ik ze er eerder nog onder had gehad ,maar nu van Baracuda (Bedankt JP :dux-blij_thumb-up: ) , namelijk de voltecs ,zeer mooie velg in de maten 8 en 9J / 18 "

Hier enkele pics ,

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Volgende week even de banden erop laten trekken en monteren , dan komen de totaal plaatjes eraan .;D
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Nice eddy! :D
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

hele mooie velgen!! Zullen er goed onder staan.
Afbeelding
Plaats reactie