mr2eddy's mr2

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

ziet er super uit! alleen jammer dat de auto die ernaast staat precies de zelfde kleur heeft :P
Afbeelding
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

DC-R schreef:ziet er super uit! alleen jammer dat de auto die ernaast staat precies de zelfde kleur heeft :P

Hij ziet er ook super uit ,de VW polo ernaast heeft een heel andere kleur hoor !!Dat is een renault kleur en de mijne is de Porsche Macadamia ,als het weer het binnenkort weer toelaat maak ik foto's in het daglicht ,dan is het nog anders ,en in de zon moet het er zo gaan uitzien :P

Afbeelding

Grtz Eddy
Demo

Bericht door Demo »

wel jammer dat niet de frunk,trunk en engine bay zijn meegespoten :(
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Deze worden in mat zwart gespoten ,dan valt het rood ook niet meer op ;)
Demo

Bericht door Demo »

goed idee :)
white lightning
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 292
Lid geworden op: 12 nov 2008, 18:54
Type MR2: AW11

Bericht door white lightning »

mooi hoor petje af dit gaat een zeer mooie mr2 worden ben benieuwd als hij helemaal af is.
ga zo door kerel .
Demo

Bericht door Demo »

ja maar het is ook geen eerlijke wedstrijd
Eddy is een vuile valsspeler , hij bezit polyester bewerk skills waar anderen van dromen :P

die voorbumper, ik was hem vergeten. maar wat ik zie ed..is er mooi uitgekomen ;)
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Dat is een heel mooi resultaat! Prachtige kleur!! Is dit ook de kleur die BMW tegenwoordig toepast op de 1, X1 en X3?
Bij mijn andere club (Nissan) heeft iemand dit jaar een SX in dezelfde BMW kleur laten spuiten. Die heb ik irl mogen aanschouwen en dat is echt een super nette kleur! :)
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Erg mooi zeg! De kleur doet hem erg goed!!! Mooi!
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Wow... ik ben echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Maar sowieso respect voor de polyester skills!!!!

Dit wordt echt een van de mooiste mr2's die k ooit heb gezien:X
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

ziet er goed uit zeg. en best een aparte kleur voor een mr2, heb dit nog nooit gezien.
Ben ook benieuwd wat voor velgen er nou onder komen, want vond de vorige eigenlijk al 1 van de mooiere velgen die ik gezien had ( goed passend bij de auto )
Afbeelding
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Ben alweer iets verder opgeschoten ,foto's zijn van slechte kwaliteit maar de rest zal zeker deze dagen gaan volgen,

Afbeelding
Afbeelding

Hij zat toen nog heel onder het stof ,maar dat was gisteren helemaal verdwenen ,ze gaan hem nu nog een goed polieren en dan komt hij eindelijk naar huis ,:applaus-smiley:
DC-R
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 440
Lid geworden op: 25 jul 2010, 18:44

Bericht door DC-R »

volgens mij doe je dat expres die onduidelijke foto's om on in spanning te houden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
gorsche
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 456
Lid geworden op: 12 apr 2008, 19:57
Type MR2: AW11

Bericht door gorsche »

Foto`s zijn duidelijk genoeg om te zien dat het weer een Dik Apparaat is geworden! Klasse werk Eddy!
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

DC-R schreef:volgens mij doe je dat expres die onduidelijke foto's om on in spanning te houden...
Ja idd, ik vind dit ook bar slechte foto's. Zo zien we de kleur nog niet goed tot zijn recht komen op een complete auto... :( :P
mr2eddy

Bericht door mr2eddy »

Heb nog eens wat plaatjes geschoten van mijn 2 ,begin volgende week stilletjes aan verder met de opbouw van nog een paar onderdelen ,dan naar de rot keuring hier in België !!,

Moet er nog terug op ,
18 inch velgen ,schroefset ,en de berk uitlaat ,

Zal snel foto's posten als het mooi weer is ,wil de kleur in, het mooie zonlicht tot zijn waarde zien opkomen ;D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Grtz Eddy;)
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Erg mooie auto Eddy!, vind de kleur ook nice ;)
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Ziet er super uit Eddy, de kleur staat haar ook erg goed!
Afbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Netjes!:::|
Dennis16v
Zere vingers van het typen..
Berichten: 510
Lid geworden op: 08 jan 2008, 00:50
Type MR2: AW11

Bericht door Dennis16v »

zeer nette kleur Eddy!
zeg, was t bij jou zaterdag dan geen stralend weer? Dan had je t eens goed kunnen bekijken;)
Afbeelding
Plaats reactie