!4 sept ITF Venlo

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

wat barra zegt, was wel weer gezelig, maar iets minder als we vorig jaar hadden gezien..

oh uhm ivo.. had jij toevallig wit-groene stoeletjes bij die je naderhand kwijt was??
daarvoor kan je dan even contact opnemen met toyota friends limburg.. die hebben ze in bewaring genomen voor je;)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
subke

Bericht door subke »

ja klopt die was ik vergeten, maar dat waren niet echt stoelen meer, die in zoon goede staat waren dus ze mogen ze houden of weggooien van mij:D
maar toch bedankt, vond het jammer dat het niet zo druk was. had er een hoop auto's verwacht maar viel wat tegen naar mijn mening, maar toch een leuke dag geweest.

greetz ivo
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

In tegenstelling tot mijn project-topic doet blijken, groeit het geld niet op me rug en aangezien de zondag 200% betaald... werk ik al 5.5 jaar iedere zondag de hele dag ;)

Dus, het is of 120 euro op 1 dag verdienen of naar een autoshow zonder me eigen auto ;)
subke

Bericht door subke »

dat doe je best slim wouter, zoeken ze nog iemand:D
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Mr2-wouter schreef:In tegenstelling tot mijn project-topic doet blijken, groeit het geld niet op me rug en aangezien de zondag 200% betaald... werk ik al 5.5 jaar iedere zondag de hele dag ;)

Dus, het is of 120 euro op 1 dag verdienen of naar een autoshow zonder me eigen auto ;)

en dan kies je ervoor om te gaan werken?? Onbegrijpelijk... ;)
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

Mr2-wouter schreef:In tegenstelling tot mijn project-topic doet blijken, groeit het geld niet op me rug en aangezien de zondag 200% betaald... werk ik al 5.5 jaar iedere zondag de hele dag ;)

Dus, het is of 120 euro op 1 dag verdienen of naar een autoshow zonder me eigen auto ;)

daarvoor hoef ik niet perse op zondag te werken, doordeweeks krijg ik dat ook :hypocrite: ::)
als ik ga/kan werken teminste... student he;)
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Mr2-wouter schreef:Durf het bijna niet te vragen (sorry marco :P ) Maar is dit de opvolger van ITT ? :P


Nee, absoluut niet. De TACN heeft hier ook niets mee van doen. Het ITT (en de naam) blijft voorbehouden aan de TACN (en voor de toekomst).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

kimr2tje schreef:pff dat is een goeie..
de parkeerplaats stond helemaal vol en er moest gebruik worden gemaakt van het gras gedeelte, dat weet ik nog..
maar hoeveel t er ongeveer waren zou ik niet durven te zeggen, er waren wel hele unieke auto's en dingen bij te zien..

Het ITT2002 had: 180 auto's (in Hulten)

Het ITT2003 had ongeveer 250 auto's (in 't Harde)

Het ITT2004 had ongeveer 380 auto's (Venlo)

Het ITT2005 had 452 auto's (ook Venlo), toen ben ik zelf gestopt met het trekken van de kar i.v.m. een dalend animo (+ al 2 keer op dezelfde lokatie gedaan) bij ons bestuur en de bezoekers) en heb het aan anderen van de TACN overgelaten die het toch persé door wilden zetten, ikzelf stopte o.a. i.v.m. het doorontwikkelen van het JCS)

Het ITT2006 had 325 auto's.

Het ITT2007 had ook ongeveer 300 auto's op bezoek.

Er zijn dingen gaande voor volgend jaar (niet onder de naam ITT, niet specifiek Toyota)...:driving:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Het specifieke toyota verhaal sprak me wel aan eigenlijk aan dit evenement. :-/
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Wees maar gerust hoor, er komt na een pauze (de vorige pauze was tussen 1996 en 2002) zeker weer af en toe een ITT langs.

Belangrijk is: geschikte lokatie!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie