RowanMR2 schreef:Correctie, Lotus heeft de geometrie van de wielophanging voor de AW11 uitgedokterd omdat ze een goed testcircuit hadden en heel veel kennis op dit gebied. Ook heeft meneer Lotus de achterspoiler voor zijn rekening genomen.
Dat wist ik niet, maar geloof dat er idd ook zoiets staat op de DVD die hier te bestellen is. Maar is't dus eik de vooloper van de elise ophanging
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
hihi.. dat is nog is vet!
RowanMR2 schreef:Ook "leuk" om te weten: De kop van de 4AGE werd ontwikkeld door Yamaha. De rest van de 4AGE (kop weet ik eigenlijk niet) werd door Ford gebruik in een raceklasse en werd later door Toyota overgenomen en geschikt gemaakt voor de MR2.
Uiterst interresant, wat zou toyota ermee gedaan hebben om tot zoiets betrouwbaars te komen.. ik bedoel ..Ford..
RowanMR2 schreef:De Koni's staan een max verlaging van 4cm toe, althans meer verlaging dan 4cm en de garantie vervalt. Daarnaast zijn er op de veerpoten "bumpstops" gemonteerd, rubberen "ringen" die ervoor zorgen dat de schokdemper niet doorslaat.
En dit is bruikbare informatie die ik zocht, thanx!
Weet iemand toevallig wat de maximale verlaging is bij 17" velgen?