Model: MR2Bouwjaar: tot en met 1994Brandstof: BenzineKilometerstand: boven 150.000 kmCarrosserie: CabrioletTransmissie: HandgeschakeldKleur: RoodMerk: Toyota Model: MR2 Bouwjaar: 1987 Carrosserie: Coupe 2-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1070 kg Kleur: Rood Vermogen: 91kW Cylinderinhoud: 1587cc
Te koop aangeboden van particulier toyota mr2 1.6 twincam. Dit originele Nederlandse model is drie jaar geleden gerestaureerd, en zes maanden geleden van een nieuw lederen interieur voorzien. Recent motorschade opgetreden, motor loopt maar ratelt en loopt onregelmatig APK tot augustus 2007 Auto is reeds 10 jaar in ons bezit geweest. Doe een bod boven de 2000 euro en hij is van jou! Graag reactie via E-mail retour.
hij is verdomme wel heel strak... motortje reviseren moet ook niet zo'n probleem zijn ik heb er alleen zelf de plaats en de materialen niet voor... maar ik heb wel mn contacten....
ziet er wel erg goed uit, op de foto dan; kan natuurlijk ook iets anders zijn dan motorschade, zoals zij zeggen..dan is het een buitenkansje zo te zien
Ziet er op de foto mooi uit, maar mocht je 'm over een paar jaar als circuitauto willen gebruiken zou ik eerder voor een coupe of zonnedakje gaan. Zijn stijver en lichter. Mocht je echter graag toch liever open touren, zou ik wel voor een Targa gaan.
Staat op marktplaats ook nog een AW11 op Texel te koop en is misschien ook interessant. Heb 'm vorig jaar nog op Texel gezien tijdens het Rondje Texel. Is een harde auto (huidige eigenaar werkt ook in het metaal en heeft al veel aan het plaatwerk gedaan) en misschien wel een idee.
MR2lars schreef:Ziet er op de foto mooi uit, maar mocht je 'm over een paar jaar als circuitauto willen gebruiken zou ik eerder voor een coupe of zonnedakje gaan. Zijn stijver en lichter. Mocht je echter graag toch liever open touren, zou ik wel voor een Targa gaan.
Staat op marktplaats ook nog een AW11 op Texel te koop en is misschien ook interessant. Heb 'm vorig jaar nog op Texel gezien tijdens het Rondje Texel. Is een harde auto (huidige eigenaar werkt ook in het metaal en heeft al veel aan het plaatwerk gedaan) en misschien wel een idee.
bij een maat van me staat op het stageadres nog een nette AW11 te koop... zilvergrijs, 118.000km gelopen, van een jong meisje geweest... hij heeft hem vandaag eens bekeken en het ding is in tip top staat... vraagprijs 3950 euro...
Gimmick schreef:foto's van die van dat meisje????
Als je een circuitauto gaat bouwen, zou ik trouwens niet zo'n dure kopen... lijkt me beetje zonde
ik ga hem eerst 3 jaar als daily driver gebruiken met af en toe eens een uitstapje naar t circuit... en als ik er een circuitauto van wil gaan bouwen blijft hij toch zijn kenteken behouden zodat hij ook over de openbare weg kan... niks leuker als een potje karten op de binnenweggetjes
Ik heb nu een nog bijzonderderderdere auto op het oog. Misschien mag je tegen de zomer de mijne wel hebben. Mooi wit is niet lelijk! Weinig kilometers. Helemaal goed technisch. Je hebt de topic gezien toch?
Die rode had ik ook al ff naar zitten staren:lach: , toen ik hem tegenkwam op marktplaats...
zo'n 4A-GE is wel te vinden...
en inbouwen is ook wel te doen...
maarja hoe duur word ie dan als je hem weer verkoopt...
zit niet op nog meer belasting te wachten...
Gimmick schreef:Ik heb nu een nog bijzonderderderdere auto op het oog. Misschien mag je tegen de zomer de mijne wel hebben. Mooi wit is niet lelijk! Weinig kilometers. Helemaal goed technisch. Je hebt de topic gezien toch?
ik heb het topic gelezen inderdaad, is een nette mooie witte AW11....
vandaag komt mn maat langs met die zilvergrijze AW11.. even de rijeigenschappen testen enzo maar die werkt bij een handelaar, misschien dat ik daar mn oldtimer in kan ruilen...