Aankoop AW11

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Youp

Bericht door Youp »

Gimmick schreef:Als je nog een motor op de kop kan tikken, dan heb je aan onderstaande AW11 best een mooie denk ik. In ieder geval een fraai interier:
http://auto.marktplaats.nl/toyota/89222 ... t-bar.html

Model: MR2Bouwjaar: tot en met 1994Brandstof: BenzineKilometerstand: boven 150.000 kmCarrosserie: CabrioletTransmissie: HandgeschakeldKleur: RoodMerk: Toyota
Model: MR2
Bouwjaar: 1987
Carrosserie: Coupe 2-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1070 kg
Kleur: Rood
Vermogen: 91kW
Cylinderinhoud: 1587cc

Te koop aangeboden van particulier toyota mr2 1.6 twincam. Dit originele Nederlandse model is drie jaar geleden gerestaureerd, en zes maanden geleden van een nieuw lederen interieur voorzien. Recent motorschade opgetreden, motor loopt maar ratelt en loopt onregelmatig APK tot augustus 2007 Auto is reeds 10 jaar in ons bezit geweest. Doe een bod boven de 2000 euro en hij is van jou! Graag reactie via E-mail retour.
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding
hij is verdomme wel heel strak... motortje reviseren moet ook niet zo'n probleem zijn ik heb er alleen zelf de plaats en de materialen niet voor... maar ik heb wel mn contacten....

kriebel...
aaso

Bericht door aaso »

ziet er wel erg goed uit, op de foto dan; kan natuurlijk ook iets anders zijn dan motorschade, zoals zij zeggen..dan is het een buitenkansje zo te zien
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Interieur zier er wel erg strak uit...


de buitenkant ook (op de foto's dan...)
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

interieur is echt heel erg strak, buitenkant zo te zien ook
maarja, motorschade, of reviseren, of een ander blok
mooie 2 voor de liefhebber
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Die rode is zeker mooi! Het is dat ik niet van rood als kleur zelf hou maar de staat en de prijs zijn zeker niet slecht!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Youp

Bericht door Youp »

ik heb eens een mailtje gestuurd met wat vragen... kijken wat ze antwoorden :)
Gebruikersavatar
MR2lars
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 136
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:37

Bericht door MR2lars »

Ziet er op de foto mooi uit, maar mocht je 'm over een paar jaar als circuitauto willen gebruiken zou ik eerder voor een coupe of zonnedakje gaan. Zijn stijver en lichter. Mocht je echter graag toch liever open touren, zou ik wel voor een Targa gaan.
Staat op marktplaats ook nog een AW11 op Texel te koop en is misschien ook interessant. Heb 'm vorig jaar nog op Texel gezien tijdens het Rondje Texel. Is een harde auto (huidige eigenaar werkt ook in het metaal en heeft al veel aan het plaatwerk gedaan) en misschien wel een idee.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
Youp

Bericht door Youp »

MR2lars schreef:Ziet er op de foto mooi uit, maar mocht je 'm over een paar jaar als circuitauto willen gebruiken zou ik eerder voor een coupe of zonnedakje gaan. Zijn stijver en lichter. Mocht je echter graag toch liever open touren, zou ik wel voor een Targa gaan.
Staat op marktplaats ook nog een AW11 op Texel te koop en is misschien ook interessant. Heb 'm vorig jaar nog op Texel gezien tijdens het Rondje Texel. Is een harde auto (huidige eigenaar werkt ook in het metaal en heeft al veel aan het plaatwerk gedaan) en misschien wel een idee.

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 26xref%3D1
ja hij weegt een paar pondjes meer maar die stijfheid komt wel goed... wat is een circuitauto zonder rolkooi ;)

het heeft voor mij geen prioriteit wat voor uitvoering het is.. als ik er een vind die in goede staat verkeerd vind ik het allang al goed...
Youp

Bericht door Youp »

bij een maat van me staat op het stageadres nog een nette AW11 te koop... zilvergrijs, 118.000km gelopen, van een jong meisje geweest... hij heeft hem vandaag eens bekeken en het ding is in tip top staat... vraagprijs 3950 euro...
Gimmick

Bericht door Gimmick »

foto's van die van dat meisje????
Als je een circuitauto gaat bouwen, zou ik trouwens niet zo'n dure kopen... lijkt me beetje zonde :-/
Youp

Bericht door Youp »

Gimmick schreef:foto's van die van dat meisje????
Als je een circuitauto gaat bouwen, zou ik trouwens niet zo'n dure kopen... lijkt me beetje zonde :-/
ik ga hem eerst 3 jaar als daily driver gebruiken met af en toe eens een uitstapje naar t circuit... en als ik er een circuitauto van wil gaan bouwen blijft hij toch zijn kenteken behouden zodat hij ook over de openbare weg kan... niks leuker als een potje karten op de binnenweggetjes ;)

-edit-

ik heb trouwens geen foto's van die eene...
schriek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:14

Bericht door schriek »

Onze aw11 mag wel voor minder weg dan 4000
Moet alleen het flexibel stuk van vervangen worden.
87-er usa coupe.
Youp

Bericht door Youp »

schriek schreef:Onze aw11 mag wel voor minder weg dan 4000
Moet alleen het flexibel stuk van vervangen worden.
87-er usa coupe.
heb je wat meer info?
schriek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:14

Bericht door schriek »

Wat wil je allemaal weten?
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Gimmick schreef:foto's van die van dat meisje????
Of anders foto's van dat meisje???? ;D
AfbeeldingAfbeelding
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

johnwoo schreef:Of anders foto's van dat meisje???? ;D

Ben ook wel benieuwd
Youp

Bericht door Youp »

schriek schreef:Wat wil je allemaal weten?
de standaard nadelige dingen.. kilometerstand, roest, slijtage algehele staat van de auto etc.
Gimmick

Bericht door Gimmick »

Ik heb nu een nog bijzonderderderdere auto op het oog. Misschien mag je tegen de zomer de mijne wel hebben. Mooi wit is niet lelijk! Weinig kilometers. Helemaal goed technisch. Je hebt de topic gezien toch?
Gebruikersavatar
ROB-E
Berichten: 2505
Lid geworden op: 02 apr 2007, 23:05
Type MR2: AW11

Bericht door ROB-E »

Die rode had ik ook al ff naar zitten staren:lach: , toen ik hem tegenkwam op marktplaats...

zo'n 4A-GE is wel te vinden...
en inbouwen is ook wel te doen...
maarja hoe duur word ie dan als je hem weer verkoopt...
zit niet op nog meer belasting te wachten...:-/
Youp

Bericht door Youp »

Gimmick schreef:Ik heb nu een nog bijzonderderderdere auto op het oog. Misschien mag je tegen de zomer de mijne wel hebben. Mooi wit is niet lelijk! Weinig kilometers. Helemaal goed technisch. Je hebt de topic gezien toch?
ik heb het topic gelezen inderdaad, is een nette mooie witte AW11....

vandaag komt mn maat langs met die zilvergrijze AW11.. even de rijeigenschappen testen enzo ;) maar die werkt bij een handelaar, misschien dat ik daar mn oldtimer in kan ruilen...
Plaats reactie