Aankoop AW11

Alles over de AW11. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de AW11.

Moderator: Pieten

Youp

Bericht door Youp »

Hextrasher schreef:Veel plezier ermee, en nu willen we de foto's zien! Is het de spoilerloze die eindeloos op marktplaats heeft gestaan ?
nee zoals je ziet niet :)

deze heeft niet op marktplaats/internet gestaan...
Robert

Bericht door Robert »

gefeliciteerd! :D
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Gefeliciteerd!
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Netjes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hextrasher

Bericht door Hextrasher »

Ziet er goed uit ;D
Youp

Bericht door Youp »

Hextrasher schreef:Ziet er goed uit ;D
dankjewel allemaal :)

vandaag heb ik mn nieuwe distributieriem gekregen met spanrol, een nieuwe accu en remblokjes voor de achteras.. morgen krijg ik nog een waterpompje want die blijkt ook geluid te maken, meteen vervangen dus :) nu nog even ergens APK laten keuren maar dat komt wel goed :)

de electrische ramen van de mijne doen ook gek, maken veel lawaai en blijven geregeld hangen... dit was een kwaaltje toch? ik meen me namelijk te herinneren dat ik er wat van gelezen heb.. is het te repareren?
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Waarschijnlijk een tandwieltje dat verrot is, deze hebben ze van plastic gemaakt. Willie Hermans verkoopt volgens mij vervangings-tandwieltjes en anders kun je altijd nog langs de Toyota dealer gaan hiervoor.

Succes met de APK
Youp

Bericht door Youp »

RowanMR2 schreef:Waarschijnlijk een tandwieltje dat verrot is, deze hebben ze van plastic gemaakt. Willie Hermans verkoopt volgens mij vervangings-tandwieltjes en anders kun je altijd nog langs de Toyota dealer gaan hiervoor.

Succes met de APK
bedankt, moet nog even een afspraakje maken :)

ik heb vandaag even vlug vlug de remblokjes achter vervangen en de remblokken voor geïnspecteerd... de remblokjes achter begonnen aan het ijzer te komen ::) dus het was hoog tijd voor vervanging... voor zijn ze echter nog als nieuw :) ook heb ik er even een nieuwe accu in gezet, hij start nu 10x beter 8)

waterpomp heb ik ook besteld nu en ook nog een thermostaatje want hij komt maar heel langzaam op temperatuur en wanneer je in de 5e versnelling 80km/h aanhoudt loopt de temperatuur weer af als het niet te warm is...
Youp

Bericht door Youp »

vandaag weer hard gewerkt, de distributieriem vervangen, de dynamo gedemonteerd en de waterpomp vervangen...

dynamo viel reuze mee... de distributieriem ook, met een uurtje lag hij er af... maar toen moest ik de waterpomp gaan vervangen... die was er ook zo af... maar eer ik alle pakkingresten er vanaf had was ik 2 uur verder ::) de hele handel monteren, dus waterpomp en distributie duurde ook nog eens een dik uur en toen was ik weer klaar :)

nu is het wachten op mijn gereviseerde dynamo...
aaso

Bericht door aaso »

ik vind hem mooi! proficiat
Gebruikersavatar
chevyboy
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 49
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:08
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door chevyboy »

Gefeliciteerd met de Zilvere zie je niet vaak ...


maar Wie heeft Nu de rode gekocht ? met dat mooie intr ?

is 26 mei 2007 overgeschreven ??

zag er ook niet verkeerd uit ....
Youp

Bericht door Youp »

dank je :)

ik heb geen idee wie die rode AW11 gekocht heeft trouwens..


ik heb btw vandaag eens de aansturing van mijn EGR losgetrokken en afgedopt... weg met die puinzooi :)

ik moet me alleen eens gaan verdiepen in wat er nog meer weg kan van die emissie onzin... ::)
Gebruikersavatar
Sicco
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 106
Lid geworden op: 12 apr 2007, 14:34
Type MR2: AW11

Bericht door Sicco »

chevyboy schreef:...maar Wie heeft Nu de rode gekocht ? met dat mooie intr ?
is 26 mei 2007 overgeschreven ??
zag er ook niet verkeerd uit ....

Rob-E heeft'm gekocht als ik't goed heb. Heeft er ook al een topic over.

Leuk ding btw!
Plaats reactie