Youp's AW11

Plaats hier foto's van jouw stalen, net gewassen ros in het stralende zonlicht van de eeuwige jeugd... Kortom, kiekjes plaatsen van je blikkie!

Moderator: Pieten

Youp

Youp's AW11

Bericht door Youp »

Zoals sommigen al weten heb ik vorig weekend een AW11je gekocht...

Het is een vrij nette amerikaan, hij heeft wel wat minpuntjes maar hij heeft totaal geen roest. Technisch moest er het een en ander aan gebeuren maar het meeste heb ik inmiddels al gedaan.

Hier wat fototjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dinsdag heb ik hem opgehaald en wat ik tot nu toe al gedaan heb is het volgende:

woensdag meteen nieuwe remblokjes achter gemonteerd en een nieuwe accu, de oude remblokjes zaten nét aan het ijzer :X

En vrijdag heb ik een nieuwe distributieriem gemonteerd want de spanrol maakte een ongezond geluid. Verder heb ik de waterpomp vervangen want die had wat speling op het lager. Ook heb ik de dynamo gedemonteerd want die heeft woensdag avond de geest gegeven en hiervoor heb ik meteen een ruildynamo besteld :)

De plannen voor de auto zijn als volgt; eerst wil ik hem technisch helemaal in orde maken. Dan is het de bedoeling dat het onderstel rigoreus aangepakt gaat worden en als laatste wil ik de motor ook nog wat oppeppen. Uiteindelijk is het de bedoeling dat hij gebruikt word als daily driver maar dat hij ook geschikt word voor een uitstapje naar het circuit zo nu en dan :)
Plaats reactie