dat lijkt me ook, maar misschien dat toyota de rembalans zelf al iets naar achteren heeft gelegd. zodat bij afremmen in de bocht de auto beter bestuurbaar blijft.Robert schreef:Rembalans zal niet heel veel veranderen lijkt me, en aangezie het een update is die Toyota zelf gedaan heeft lijkt het me sterk dat het de auto negatief beïnvloed.
Wat je moet vervangen is de remklauwen, de schijven en de blokken. Maar je hoeft verder niets aan te passen om het erop te zetten, boutgaten zijn hetzelfde.
Dit zijn niet de GT4 remmen, dat heb je als je de Celica GT4 remmen monteerd, en da's wat meer werk als ik het goed onthouden heb.
Vering setup AW11
Moderator: Pieten
de voorwielen van een MR2 blokkeren vrij vroeg terwijl de achterwielen dit niet doen.. dus moet de rembalans iets meer naar achteren, dan kan je beter blijven sturen.Robert schreef:Hoe bedoel je beter bestuurbaar? 't geeft iig meer kans op overstuur en ik zou zeer verbaasd zijn als Toyota daar voor gekozen zou hebben.
tuurlijk het is beter dat de voorwielen eerst blokkeren en de achterwielen later pas, anders zwiept de auto erg makkelijk om en dat wil je ook niet. maar het beste zou zijn als de voorwielen een fractie voor de achterwielen blokkeren.