emmer- Loos
Moderator: Pieten
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
emmer- Loos
Nadat ik mijn 2ZZ-GE MR2 heb verkocht aan Niels en de auto naar belgie gegaan is ben ik opnieuw opzoek gegaan naar wat leuks.
Ook mijn vriendin wilde een leuke sportieve auto, en aangezien ik geen Toyota meer heb gekocht hebben we er maar een voor haar gehaald.
Een Celica GTI uit 1989, 4A-GE Redtop.
Ikzelf heb een Nissan 200SX S13 gekocht.
Ondertussen met 3inch pijp van voor naar achter, Freeflow airfilter, K-Sport Schroefset Tier 3 (Drift), een leuke Stage 1 chip en nogwat klein spul.
De plannen voor de S13 zijn: een ander blok reviseren (CA18DET), grotere turbo, verse laklaag, een breedset velgen, schroefset omlaag schroeven, EBC, interieur opknappen.
Voor de celica staat een ontroest beurt op de planning, een mooi interieurtje en een verse laklaag.
Ook mijn vriendin wilde een leuke sportieve auto, en aangezien ik geen Toyota meer heb gekocht hebben we er maar een voor haar gehaald.
Een Celica GTI uit 1989, 4A-GE Redtop.
Ikzelf heb een Nissan 200SX S13 gekocht.
Ondertussen met 3inch pijp van voor naar achter, Freeflow airfilter, K-Sport Schroefset Tier 3 (Drift), een leuke Stage 1 chip en nogwat klein spul.
De plannen voor de S13 zijn: een ander blok reviseren (CA18DET), grotere turbo, verse laklaag, een breedset velgen, schroefset omlaag schroeven, EBC, interieur opknappen.
Voor de celica staat een ontroest beurt op de planning, een mooi interieurtje en een verse laklaag.
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 902
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
Jazeker, iedereen heeft het over een SR of RB... Maar met een goede CA kom je al ver genoeg... Er zijn minder aftermarket spullen maar dat is het dan ook wel.Dorifto Deuce schreef:S13's zijn leuk. Weet je zeker dat je de CA18 wil reviseren? Een SR20DET is ook leuk... Of misschien zelfs een RB25.
Origineel, eerste toelating 1989 het is een 1.6 LB GTIMarcoTwo schreef:Een originele GT of een swap (gezien de toevoeging)?
Mooi, origineel Nederlands en een van de laatste.
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
ca18det zou ik niet doen.. die blokke zijn zelfs nieuw erg onbetrouwbaar.. tenzij je ze laat bouwen met gesmeden zuigers ect ect.. maar zelfs dan zijn ze laggy
lekker een sr20 erin,, rocker stoppers erin.. gt28rs erop.. en 400pk met wat bijhorende mods.. all day long..
RB25 is ook rommel..
waarom niet een 2jz erin.. wees orrigineel..! of een 1uz (mega cheap), dan heb je gelijk de meest betrouwbare nissan ter wereld..
lekker een sr20 erin,, rocker stoppers erin.. gt28rs erop.. en 400pk met wat bijhorende mods.. all day long..
RB25 is ook rommel..
waarom niet een 2jz erin.. wees orrigineel..! of een 1uz (mega cheap), dan heb je gelijk de meest betrouwbare nissan ter wereld..
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer: