Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
bond schreef:Nou sherwin dan zou ik lekker niks meer aan de mr2 doen. En gewoon zo verkopen want het geld waar je het voor maakt zie volgens mijn niet meer terug. Ik zou dat geld dan gewoon voor het nieuwe project gebruiken. Maar dat vindt ik he.
Ik zal 'm de zomer nog gebruiken, wat ik nu voor de auto krijg is echt enorm weinig, ik zie er zeker wat voor terug ahahaha
@Frankie:
De s14 zal ook een gebouwd blok krijgen zodra deze eraan toe is. Maar dat komt wel goed!
frankie-turbo schreef:naja ok.. maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.. ik heb ermee gewerkt..
Okee als ik mn SR20DET naar 350-400 pk wil hebben. Dmv andere turbo,injectoren, uitlaat ander inlaatspruitstuk en een fmic. Is het wél aan te raden het blok te bouwen met all forged stuff?
jep.. maar nog belangrijker.. het kleppen terrein verbeteren met andere rocker-stoppers ect.. dure aangelegenheid..
slimmer is eigenlijk om er een RB25det in te legge.. deze zijn nog net wat beter zo lang je niet voorbij de 450pk grens gaat.. die hoef je dan ook niet te bouwen, die motors kunnen met een andere ecu al rond de 400pk leveren..
frankie-turbo schreef:jep.. maar nog belangrijker.. het kleppen terrein verbeteren met andere rocker-stoppers ect.. dure aangelegenheid..
slimmer is eigenlijk om er een RB25det in te legge.. deze zijn nog net wat beter zo lang je niet voorbij de 450pk grens gaat.. die hoef je dan ook niet te bouwen, die motors kunnen met een andere ecu al rond de 400pk leveren..
Wil geen 2,5liter rijden frank! Tja moet leuk worden... Maar eerst maar eena kijken hoever 't 2zz-ge blokkie is. Ik hoop op krukas slijpen nieuwe drijfstang lagers!