Carbagerun?

Ouwehoer hier een end weg

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Ja, de E30 is inmiddels bijna helemaal bestickerd en staat inmiddels bij een vriend die goed is met E30's voor een check.

Helaas tijdens de rit van de opslag naar hem wel een groot probleem ontdekt...
als je de koppeling induwd en je wacht ca 15 sec dan gaat de auto van zichzelf in de versnelling en begint te rijden
Uiteindelijk bleek de koppelingspomp lek te zijn.
verder komen er nieuwe remblokken op, een nieuwe thermostaat erin en tenslotte een grote beurt.
als laatste plaatsen we een carterplaat en plaatsen we de laatste stickers en dan is de auto er helemaal klaar voor. (eindelijk)

Hier zullen wij tijdens de rit onze foto's en verhalen plaatsen: http://www.facebook.com/BuffelendeBarries

genoeg gelult, tijd voor foto's:
op alle foto's waar je iemand ziet zitten ben ik dat
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Thijs van wijk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Thijs van wijk »

ArjenMR2 schreef:Wij hadden maar één adviespuntje op het APK rapport: verregaande slijtage van remdelen. Maar dat vonden we niet zo spannend, in de bergen hoef je niet zoveel te remmen ;D .

En voor de apk hebben we bijna een complete motorkap gebruikt om de gaten in de bodem op te vullen. Dus na een dag lassen was de auto al klaar voor de apk.

Ook heel belangrijk:

Elke morgen bij koude start je toetoetoetoetoerenbegrenzer testen. ;D mensen bij het hotel kijken je wel vreemd aan.

Held! ;D ;D :lach: :lach:

Zo herkenbaar Carbagerun dit! Heb in het verre verleden ook eens mogen deelnemen met een oude golf 2 GT-D met 5ton op de teller. Geen enkel probleem gehad en eenmaal thuis aangekomen nog rustig een jaar mee verder gereden om vervolgens voor 500,- aan een student te hebben verkocht. :lach: :D
Afbeelding
"I drive this car through all kinds of weather with absolutely no fucks given."
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Begint hier ook al te kriebelen. Wilde 2 jaar terug meedoen, maar kon het helaas niet rond krijgen. Volgend jaar wil ik het graag proberen. Lijkt mij geweldig. Maar dan op eigengemaakt biodiesel ;D ...
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

ik heb een foldertje van jullie team gekregen op de meeting soest:D hahaha Buffelende Barries team#316 klopt da?:P hehe
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

MRspeed schreef:ik heb een foldertje van jullie team gekregen op de meeting soest:D hahaha Buffelende Barries team#316 klopt da?:P hehe
Ja klopt :P
Die heb je dan van mijn maatje Jeffrey gekregen. Waarschijnlijk komt de E30 Donderdag ook naar soest voor de meeting...
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

ben benieuwd :D mooiste model de e30:D
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Dirk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 279
Lid geworden op: 15 jul 2010, 14:02

Bericht door Dirk »

Melle schreef:Begint hier ook al te kriebelen. Wilde 2 jaar terug meedoen, maar kon het helaas niet rond krijgen. Volgend jaar wil ik het graag proberen. Lijkt mij geweldig. Maar dan op eigengemaakt biodiesel ;D ...

Splitsies doen Melle?
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Ik heb nu al besloten volgend jaar weer mee te willen doen :P
De hele aanloop er na toe is echt al heel vet
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

yeah, de BMW is weer terug en technisch is die helemaal klaar voor de rit.
De dag dat we de auto zouden ophalen is de radiateur ook nog kapot gegaan, deze hebben ze gelukkig nog snel kunnen vervangen

Helaas zijn de stickers er niet zo goed meer aan toe. De BMW heeft ongeveer 3 weken lang in de zon & regen gestaan waardoor de stickers behoorlijk zijn gaan Verkleuren, iets wat we totaal niet verwacht hadden omdat we er een dikke laag blanke lak op hebben zitten...
Maarja, het is niet anders. We veranderen er niks meer aan.

Een paar foto's, nu met dakrek:
Afbeelding
Afbeelding

Op het bagagerek komen o.a. 2 reservewielen, krat bier, krat met vloeistoffen voor de auto en overig spullen die niet in de kofferbak passen.
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ArnoldH
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 384
Lid geworden op: 03 jan 2012, 18:26
Type MR2: AW11

Bericht door ArnoldH »

Jaaa :D
Ruim 3300km verderop en we hebben het gered, we zijn vandaag gefinished in Salzburg _O_

Ik had echt niet verwacht dat we zonder problemen de rit zouden uitrijden.
Het enige wat we gehad hebben zijn 2 lekke banden (1 mijn schuld, de ander is een raadsel)

Ook hebben we het er niet alle 3 er ongeschonden vanaf gebracht. Melvin is op zijn blote voeten zijn zwembroek van de snelweg wezen halen en die hij per ongeluk op het dak had laten liggen.
Hierdoor heeft hij onder beide voeten bloedblaren (niet gek met een asfalt temperatuur van 50 a 60 graden.)

Daardoor heb ik gisteren en vandaag ca 12 uur achter het stuur gezeten en ben ik best kapot.

Zojuist nog een Bizarrini door de straten van Salzburg zien rijden.

Morgen gaan we via Zuffenhausen naar Nürburg. En zondag rijden we naar huis.
Foto's en filmpjes volgen in de loop van de week :)

Volgend jaar doe ik zeker weer mee! Dan met een cabrio en meer vermogen. Dat heb ik echt gemist deze week!
Een MR2 is serieuze optie :)
Keep calm and believe in the Coolsingel.
Afbeelding
Plaats reactie