Mitch zijn USDM AW11

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MitchMr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 okt 2010, 13:13
Type MR2: AW11

Mitch zijn USDM AW11

Bericht door MitchMr2 »

Bij deze wil ik mijn aw11 aan jullie voorstellen evenals de plannen welke ik ermee heb in de toekomst.

Nadat ik mijn turbo te koop heb gezet heb ik gekeken naar een andere auto voor erbij. Dit bleek toch lastig te zijn omdat ik graag rwd wilde houden maar dan kom je toch in de duurdere japanse sportwagens terecht.

Na veel kijken kwam het idee om een oldtimer mr2 te kopen. En deze dan ook echt alleen te gebruiken als fun auto. Omdat deze auto wegenbelasting vrij is en in de oldtimer verzekering zit is dit als student makkelijk te betalen.

Toen begon de zoektocht naar een nette oldtimer mr2. Heb er enkele bekeken maar de prijzen van een nette aw11 zijn echt niet mis. Uiteindelijk toch een nette gevonden! Het gaat om een amerikaanse rode aw11 uit 1985. De auto heeft 125000 mile gereden en is onlangs gedeeltelijk gereviseerd. In grote lijnen is de auto origineel.

Opties op de auto:
- Airco (werkt niet, kwestie van vullen volgens vorige eigenaar)
- Cruise control
- Elektrische ramen
- Elektrische spiegels
- Kanteldak.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Nou als ik zo de foto's ziet er er netjes uit. Ken hem niet van kenteken. Maar suc6 met het project. En wat betrefd de prijzen de betere blijven nu zoon beetje over.
Afbeelding

Bijna weekend
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ha, die heb ik pas op marktplaats zien staan.

[Nee, ben niet op zoek]
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
flip
Berichten: 574
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:27
Type MR2: ZZW30

Bericht door flip »

-Airco verwijderen.
- Cruise control verwijderen


is dit niet EEUWIG zonde om te verwijderen, dat lijke mij juist heele mooie opties!!
-koop nooit een rode bikini dan kan je eigenlijk het beste n witte kope net als met n auto-
-turbo`s are (stil) for people who can't build engines-
Gebruikersavatar
Manuelos
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 184
Lid geworden op: 29 aug 2008, 19:29

Bericht door Manuelos »

flip schreef:-Airco verwijderen.
- Cruise control verwijderen


is dit niet EEUWIG zonde om te verwijderen, dat lijke mij juist heele mooie opties!!
²

Cruise control wil ik nooit meer kwijt !!
Toen ik de mijne kocht was de airco ook kapot, en ik heb me dat al beklaagd dat ik het nooit vermaakt heb :(
Gebruikersavatar
MitchMr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 okt 2010, 13:13
Type MR2: AW11

Bericht door MitchMr2 »

flip schreef:-Airco verwijderen.
- Cruise control verwijderen


is dit niet EEUWIG zonde om te verwijderen, dat lijke mij juist heele mooie opties!!
Ik heb er over zitten denken. Sowieso airco werkt niet, en gebruik ze beiden eigenlijk nooit. Daarnaast wil ik er een snel net wagentje van maken en zo ligt mogelijk. Dus alle kleine beetjes helpen weer haha.

Maar wanneer het zover is en de onderdelen komen van de auto zal ik ze hier aanbieden. Dan kan iemand anders zijn/haar aw11 blij maken met wat nieuwe goodies.
Plaats reactie