Dat zeker, hier zal nog lang op worden terug gekeken.Surferdude schreef:Wel een klassiekertje dit... helaas...
5 maanden een MR2
Moderator: Pieten
- Apple Martini
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 17:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Lijkt me sterk dat de auto allrisk verzekerd is. Indien de auto wa of wa+beperkt casco verzekerd is ontvangt hij noppes.MarcoTwo schreef:LOL:-) Er rolt net een CRX Del Sol (in bijna topstaat) rapport uit de printer en die staat op echte Wanli S-1099 o.i.d. banden.
Erg zonde dit verhaal, hopelijk kun je van het verzekeringsgeld een vergelijkbare MR2 (of iets anders) kopen? Gelukkig geen last van whiplash e.d.?
Overigens... noemen ze dát een sloot, een greppel is wat meer van toepassing.
Daarom heb je voor de MR2 speciale verzekeringen.The Stig schreef:De meeste verzekeringsmaatschappijen rekenen de grens van 15 jaar. Dus als zijn auto ouder is als 15 jaar, en daar ga ik van uit, is de kans groot dat hij niet all risk is verzekerd. Zonde, maar misschien nog goed te verkopen in onderdelen.
- Apple Martini
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 17:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
wniemantsverdriet schreef:Ik trok vol de weg op en dat ging allemaal goed en toen schakelde ik naar zijn 2 en toen kwam ik in de v-tec en toen is mijn achterkant naast me gekomen en kon ik hem niet meer recht krijgen, zou het niet gaan oefenen:) Collega wilde even zien hoe die reed..
Maar met die boom hebben we wel geluk gehad en ik had geen gordel om dus heb geluk gehad dat ik in de auto ben blijven zitten.. kon ook maar aan een kant eruit want de andere kant (Bijrijder) zit het dak op de hoogte van de deur.. reed ongeveer 80 a 85 ofzo. Ben erwel achter gekomen dat z'n targa dak meteen weg is maar de rol beugel is wel aardig sterk.
Al met al best geluk gehad, alleen wat spierpijn..
Je kwam net in de Vtec?
wtf
hoe heb je die b16/18/K20 erin gekregen dan?
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik denk ernstig dat je heel veel geluk hebt gehad dat je in die greppel terecht bent gekomen. Naar wat ik begreep ben je met je neus in die greppel terecht gekomen en toen zijwaarts over de kop gegaan. Hierbij ben je tot stilstand gekomen met de cabine precies boven die greppel. Als daar dus geen uitsparing had gezeten in de vorm van die greppel was je er denk ik niet zo goed vanaf gekomen. Ik denk dat de cabine dan toch een stukje platter was geweest.
In de flauwe bocht ter hoogte van het sportcomplex Overhorst is de bestuurder de controle over zijn voertuig kwijtgeraakt en is de auto via de linker berm in een ondiepe sloot terecht gekomen. De neus van de auto heeft zich in de grond geboord waarna de wagen op de kop in de sloot terecht is beland.
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Je hebt niet veel vertrouwen in het dak van de mr2, Arthur. Ik denk dat het dak het wel uitgehouden zou hebben. Maar ik denk wel dat hij geluk had dat daar een greppel zat, want zonder die greppel was hij niet over de kop gegaan en denk ik dat hij dan vol met de zijkant in een boom was gevlogen.
En afhankelijk van met welke kant was of mr. verdriet of zijn bijrijder dan heel ongelukkig.
En afhankelijk van met welke kant was of mr. verdriet of zijn bijrijder dan heel ongelukkig.
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Mijne is ook all risk hoor..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3347
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Zonde. Gelukkig gaat met de bijrijder en jou alles wel goed verder.
Ohja..
Ohja..
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Website:http://mymr2.nl/
- wniemantsverdriet
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 08:57
Peerke schreef:Gezien zijn jonge leeftijd zou All Risk moeilijk zijn geweest, denk ik.
Nee ik ben alleen maar wa verzekerd, ik kon nog geen eens wa+ verzekeren.. hij was te oud zeiden ze, zat bij doornhof.
Heb ook een vraagje..
Er zitten nog wel zat goede onderdelen op maar hoeveel denken jullie dat ik voor z'n auto kan vragen? Wil hem misschien aan de toyota sloop verkopen maar weet niet wat ik dan moet verwachten, mijn blok is ongeveer alles aan vervangen en die loopt ook prima (starte meteen weer) Mijn interieur, motorkap, spoiler, remmen en bumpers bijvoorbeeld zijn ook nog goed..
Weten jullie misschien iemand die zoiets inkoopt?
Ben ook met de achterkant erin gevlogen en niet met de voorkant, mijn achterwielen zitten ook helemaal vol zand dus snap niet waarom ze dat zeggen.. Heb mezelf ingegraven en toen over de kop geslagen.. ik kijk uit mijn zijraam om te kijken waar ik heen ging zeg maar.
- Apple Martini
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 21 aug 2007, 17:50
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
MarcoTwo schreef:Waarom niet? Mijn MR2 is nooit anders verzekerd geweest.
Het is een aanname, maar gezien de bouwjaar van de mr2, de leeftijd van de bestuurder (risico factor/groep), dagwaarde is het qua premie niet aantrekkelijk om hem allrisk te verzekeren. En bij veel verzekeringsmaatschappijen willen ze op basis van deze factoren de auto niet eens allrisk verzekeren.
In jouw geval is het anders, jij hebt nogal een investering in jouw mr2 gedaan, v6 motor o.a., staat van de auto is ook anders. Jij bent zelf taxateur, dus ik neem aan dat jouw mr2 getaxeerd is, en allrisk tegen een hogere waarde verzekerd is als de dagwaarde van een standaard mr2 uit '90-'92