SMT6 uit productie
Moderator: Pieten
SMT6 uit productie
Zoals sommigen van jullie al weten is PerfectPower gestopt met de productie van de SMT6. Al heel wat zeer tevreden gebruikers rijden inmiddels rond met een SMT6 op een 3S-GE motor, of zelfs al op de 6 cilinders
We hebben gelukkig nog een aantal exemplaren kunnen bemachtigen maar als deze op zijn is het helaas echt helemaal klaar.
Wil je nog een SMT6 op jouw MR2 hebben reageer dan snel, op is echt op!
Er zijn er momenteel nog een stuk of 8 waarvan er al een aantal gereserveerd zijn ook.
Wil je er ook één hebben, neem dan contact met ons op via de e-mail jp@jps-tuningshop.com
JPMR2
We hebben gelukkig nog een aantal exemplaren kunnen bemachtigen maar als deze op zijn is het helaas echt helemaal klaar.
Wil je nog een SMT6 op jouw MR2 hebben reageer dan snel, op is echt op!
Er zijn er momenteel nog een stuk of 8 waarvan er al een aantal gereserveerd zijn ook.
Wil je er ook één hebben, neem dan contact met ons op via de e-mail jp@jps-tuningshop.com
JPMR2
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- The Elementz
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
- Type MR2: AW11
Je had toch ook die SMT8-L (light versie), deze lijkt me goedkoeper. Zou deze eventueel ook op de MR2 kunnen ?
http://www.perfectpower.com/Products/smt8_L.asp
GreetZ
http://www.perfectpower.com/Products/smt8_L.asp
GreetZ
Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik heb begrepen dat een SMT6 niet echt werkt op een turbo en dat je daar wat anders voor adviseert, wat dan en waarom?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Een SMT6 werkt wel op een turbo maar er zijn betere oplossingen. Denk aan een Power FC, Hydra, enz.
Het 2e punt is dat Joshma en ik een "afspraak" hebben dat hij de turbo's doet en wij de NA's. Joshma heeft erg veel kennis van de turbo's en wij van de NA's. Om het wiel 2x uit te vinden is ook niet nodig. Daarom doen wij eigenlijk niets met de turbo's.
@The Elementz,
De prijzen in Zuid-Afrika zijn helaas heel anders als in Europa. De SMT8 light zal iets meer gaan kosten dan de SMT6. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen SMT8 kunt nemen.
JPMR2
Het 2e punt is dat Joshma en ik een "afspraak" hebben dat hij de turbo's doet en wij de NA's. Joshma heeft erg veel kennis van de turbo's en wij van de NA's. Om het wiel 2x uit te vinden is ook niet nodig. Daarom doen wij eigenlijk niets met de turbo's.
@The Elementz,
De prijzen in Zuid-Afrika zijn helaas heel anders als in Europa. De SMT8 light zal iets meer gaan kosten dan de SMT6. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je geen SMT8 kunt nemen.
JPMR2
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3886
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
- Type MR2: AW11